بعد از 3 امتیاز آسان که در برابر شهرداری تازه وارد به‌دست آمد، استقلال در نخستین بازی خانگی‌اش مقابل فولاد به دومین برد فکر می‌کند

fotball-58gh

استقلال که تغییرات زیادی در ترکیب اصلی‌اش داشته، در بازی اول در بخش تهاجمی هماهنگی‌هایی نشان داد و مثلث مبعلی- میداوودی - برهانی بسیار مؤثر بود. در بخش دفاعی اما استقلال متزلزل بود و مظلومی باید برای بازی‌های دشوارتر بعدی به فکر تقویت این نقطه حساس باشد.

در تبریز، کوشکی به صادقی ترجیح داده شد ولی نمایش نه چندان خوب این بازیکن ممکن است مظلومی را وادار به تجدید نظر کند. اگر لوییز، مدافع راست برزیلی به شرایط بازی برسد، استفاده از پژمان منتظری در کنار عمران‌زاده می‌تواند راه حل دیگری باشد.استقلال برای این بازی باز هم مجتبی جباری را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی فرهاد مجیدی با تمرینات بیشتر تقریبا آماده بازی است.

مظلومی که با پیروزی در بازی اول توانست فشار اولیه لیگ را پشت سر بگذارد، در آستانه بازی مقابل فولاد گفت: «پیروزی در تبریز به لحاظ روانی بسیار مفید بود و تیم برای بازی دوم در شرایط روحی مناسبی قرار دارد. تنها دغدغه ما آماده نشدن مجتبی جباری است. البته او از یکی دو هفته دیگر به شرایط مطلوب خواهد رسید. ضمن اینکه احتمالا می‌توانیم از وجود فرهاد مجیدی در این مسابقه استفاده کنیم.»

مظلومی اضافه کرد که شناخت خوبی از حریف دارد: «بازی فولاد را به دقت آنالیز کردیم و از توانایی‌های این تیم اطلاع داریم. آنها حریف قابل احترامی هستند و به لحاظ فنی و هماهنگی در سطح خوبی قرار دارند. کادر فنی فولاد مدت زیادی است که در این تیم حضور دارد و این از عوامل مهم هماهنگی این تیم است. در هر صورت باید هوشیارانه وارد میدان شویم و با حوصله بازی را شروع کنیم. قطعاً هدف ما کسب 3 امتیاز است و بسیار امیدوارم در دومین بازی خود در لیگ دهم نیز به پیروزی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.»

فولاد هم اما دوست ندارد در ورزشگاه آزادی دومین شکست متوالی را تجربه کند. جلالی رویارویی با 3 تیم مدعی در هفته‌های اول را برای تیمش یک فرصت نامیده بود ولی اگر در این بازی هم امتیازی نگیرد، بازیکنانش در شرایط روحی سختی قرار می‌گیرند.

او درباره بازی امروز گفت: «شرایط تیم‌مان رضایت‌بخش است و در طول هفته تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و برای بازی این هفته نیز خوشبختانه هماهنگی خوبی داریم. ما در بازی اول6 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و از این جمع فقط چمن‌آرا و مهاجم جدید برزیلی‌مان به بازی استقلال می‌رسند و فکر نمی‌کنم رمضانی و کاملی مفرد بتوانند در این دیدار به میدان بروند.»

با وجود این جلالی به موفقیت در این بازی امیدوار است: «با توجه به تمریناتی که انجام داده‌ایم به بازی با استقلال امیدوار هستیم و قطعا می‌توانیم با دست پر از ورزشگاه‌ آزادی خارج شویم.» او عقیده دارد که تیمش در بازی اول مستحق شکست نبود: «ما در آن بازی آنقدر خوب بودیم که شایسته کسب 3 امتیاز باشیم و به‌نظر من ما فقط به‌دلیل کم‌تجربگی بازیکنان‌مان در این بازی باختیم. ما اصلا دفاعی بازی نکردیم و در نیمه دوم هم کاملا هجومی بودیم.

حتی شرایط در آن بازی طوری بود که استیل‌آذین روی ضد‌حمله به ما گل زد. من باز هم می‌گویم که فولاد دفاعی بازی نکرده و نمی‌کند و در بازی شنبه هم به کسب نتیجه برابر استقلال بسیار خوشبین هستیم.»

بازی‌های امروز لیگ برتر

استیل‌آذین - پاس ‌ (17:30)

مس - ذوب‌آهن‌ (17:30)

استقلال - فولاد ‌ (19:40)

کد خبر 112614

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز