منچستر: تحقیقات جدید، نتایجی داشته است که شاید شما را مجبور کند پس از هر بار دست‌زدن به گوشی تلفن همرا‌هتان به سراغ آب و صابون بروید!

cell phone

گروهی از محققان به این نتیجه رسیده‌اند که باکتری‌ها و میکروب‌های روی گوشی تلفن همراه از سنگ دستشویی هم بیشتر است و می‌تواند افراد را به بیماری‌های مختلف دچار کند. بهترین محل برای رشد باکتری‌ها، مکان‌های گرم و تاریک است که همه این شرایط در جیب شما که تلفن همراه در آن قرار دارد مهیا می‌شود، چون دمای این گوشی‌ها در حین استفاده زیاد می‌شود. از سوی دیگر گوشی تلفن همراه با دهان شما در ارتباط است و به‌همین خاطر به‌راحتی می‌تواند بیماری‌ها را منتقل کند.

ثبت رکورد بزرگ‌ترین تگرگ جهان

داکوتای جنوبی: مردم ایالت داکوتای‌جنوبی در جریان توفان‌های این منطقه شاهد بارش بزرگ‌ترین تگرگ جهان بودند. سازمان ملی هواشناسی آمریکا با ثبت این رکورد اعلام کرده است تگرگ‌های این منطقه قطری بیش از 20‌سانتیمتر داشته‌اند. بزرگی این تگرگ‌ها به‌حدی بود که سقف سفالی تعدادی از خانه‌های این منطقه به خاطر بارش آنها به شدت آسیب دید. مسئولان سازمان هواشناسی می‌گویند تگرگ‌های این منطقه حدود یک‌‌کیلوگرم وزن داشته‌اند و حتی کارشناسان این سازمان هم از این موضوع هنوز شگفت‌زده هستند. عده‌ای از اهالی منطقه، این تگرگ‌های رکورد شکن را جمع‌آوری کرده و تا رسیدن مسئولان آنها را در فریزر خانه‌شان نگهداری کرده بودند. هفته گذشته وقوع توفان در منطقه ویویان باعث بارش‌های سیل‌آسا و ناگهانی در این منطقه شد.

بازداشت مار زنده در ماشین لباسشویی!

لندن: یک زن انگلیسی هنگام درآوردن لباس‌ها از ماشین لباسشویی خانه‌اش با یک مار 5/1‌متری مواجه شد! خانم وندی‌فولی،51‌ساله هنگام صبح با خیال راحت در ماشین لباسشویی خود را باز و دستش را برای درآوردن لباس‌ها داخل آن کرد. او در هنگام لمس‌کردن این مار ابتدا تصور می‌کرد که یکی از اسباب‌بازی‌های بچه‌هایش بار دیگر سر از ماشین در آورده است اما خیلی زود با تکان خوردن این مار متوجه اشتباهش شد. این خانم از شدت ترس به بیرون از خانه دوید و در حالی که به‌خاطر جیغ‌هایش همه متوجه موضوع شده بودند ماموران پلیس و آتش نشانی را به‌صورت همزمان برای نجات خودش خبر کرد! ماموران بعد از گرفتن این مار اعلام کردند که این خزنده سمی نبوده است اما در صورت عصبانی شدن احتمالا دست‌های این خانم را گاز می‌گرفت.

خوشحالی عجیب پس از زدن گل

ریکیاویک: یک تیم فوتبال ایسلند این روزها به‌خاطر خوشحالی عجیب و غریب بازیکنانش پس از زدن گل حسابی مشهور شده است! بازیکنان تیم استیرنان در آخرین حرکت خود پس از زدن گل، نمایش گرفتن یک ماهی از آب و انداختن عکس یادگاری با آن را اجرا کردند که حسابی سر و صدا به پا کرد. بازیکنان این تیم که نتایج ضعیفی در لیگ فوتبال ایسلند دارند تصمیم گرفته‌اند پس از زدن هر گل با اجرای نمایش‌های جدید نظر تماشاگران را جلب کنند. هر چند اجرای این برنامه‌ها پس از زدن گل توانسته‌ است نام این تیم را سر زبان‌ها بیندازد اما بازیکنان این تیم با بازی ضعیف‌شان بخت چندانی برای اجرای نمایش‌های جدیدشان ندارند! برخی رسانه‌ها هم اعلام کرده‌اند که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد فوتبال ایسلند چنین دلقک‌هایی داشته باشد!

کد خبر 112562

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز