پکن: زوج‌های چینی این روزها برای نشان‌دادن علاقه‌شان به‌یکدیگر، لباس‌های مشابه می‌پوشند؛ به‌همین خاطر بازار تولید پوشاک مردانه و زنانه با طرح‌های مشابه حسابی داغ است و زوج‌های جوان از مشتری‌های پر و پاقرص آنها به‌حساب می‌آیند.

china pigeons

شرکت‌های تولید لباس تلاش می‌کنند طرح‌های جدید خود را با تغییرات اندکی برای تولید لباس‌های مردانه و زنانه استفاده کنند تا بتوانند به این درخواست خریدار‌های پرتعداد پاسخ دهند. هرچند بعضی‌ها در چین این نوع لباس پوشیدن را کاری کودکانه تلقی می‌کنند اما زوج‌های طرفدار این مسئله می‌گویند که پوشیدن لباس‌های یکسان برای نشان دادن عشق و علاقه زوج نباید نامطلوب تلقی شود.


فروشگاه در باجه تلفن عمومی


لندن: یک زن انگلیسی به‌تازگی در یکی از روستاهای این کشور فروشگاه خود را در یک باجه‌تلفن عمومی افتتاح کرده است. پس از بسته‌شدن تنها فروشگاه این روستا مردم ساکن آن نمی‌توانستند نیازهای روزمره خود را تأمین کنند و به‌همین خاطر جین مارکهام50‌ساله تصمیم گرفت فروشگاه خودش را در باجه تلفن عمومی راه بیندازد. او در این باجه به مردم روزنامه، ساندویچ و مواد‌غذایی دیگر می‌فروشد و با وجود اینکه این باجه قفل درست و حسابی ندارد اما تاکنون هیچ چیز از این فروشگاه به سرقت نرفته است. علاوه بر این خانم مارکهام خیلی وقت‌ها در باجه حضور ندارد و به‌همین خاطر نام فروشگاه خود را «جعبه صداقت» گذاشته است. در زمان حضور نداشتن این خانم، اهالی روستا پول خرید اجناس را بر اساس اتیکت روی آن در صندوق می‌گذارند.


حمام خودکار برای گاوهای شیرده


استکهلم: یک شرکت سوئدی برای بهبود راندمان کاری دامداری‌ها به‌تازگی دستگاه شست‌و‌شوی خودکار گاوهای شیرده را تولید و اعلام کرده است که این محصول باعث گردش‌خون بهتر در بدن گاوها می‌‌شود و از شیوع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. این دستگاه برس‌هایی دارد که با نزدیک‌شدن گاو به آن با سرعت برنامه‌ریزی شده‌ای شروع به چرخش در تمامی جهت‌ها می‌کند. گاوها از کار این ماشین حسابی لذت می‌برند و به‌همین خاطر این شرکت در مدتی کم توانسته 3‌هزار دستگاه از محصول جدید خود را بفروشد. مسئولان این شرکت می‌گویند فعالیت این ماشین باعث آرامش گاوها می‌شود و به‌همین خاطر تولید شیر دامداری‌های استفاده کننده از این دستگاه‌ها دست‌کم 5/3‌درصد افزایش داشته است.


سقوط یخ از آسمان!


لندن: خانم و آقای فوتی وقتی ساعت 2‌صبح با یک صدای مهیب از خواب بیدار شدند تصور می‌کردند یک بمب ترکیده است اما مدتی بعد فهمیدند همه‌چیز زیر سر یک قالب یک‌متری یخ است! این قالب یخ یک‌متری که هنوز به‌طور دقیق معلوم نیست از کجا آمده است با چنان شدتی به خانه این زوج انگلیسی برخورد کرده که بخشی از سقف خانه آنها به‌طور کامل سوراخ شده است. این خانواده اعتقاد دارند در صورتی که پسرشان در خانه حضور داشت، احتمال مرگش بسیار زیاد بود. اهالی محل می‌گویند در زمان اتفاق افتادن این حادثه صدای عبور یک هواپیما را شنیده اند و به‌همین خاطر این زن و شوهر انگلیسی احتمال می‌دهند که این قالب یخ از این هواپیما سقوط کرده باشد. مسئولان سازمان هوایی انگلیس این مسئله را رد نکرده‌اند اما می‌گویند احتمال این اتفاق بسیار کم است.

کد خبر 112284

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز