چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آسیایی‌ها بر اساس پژوهش شرکت نیلسن، بیشترین خریدهای آنلاین را در جهان داشته و بسیاری از آن‌ها برای خرید به بازبینی‌های آنلاین متکی هستند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام این شرکت پژوهشی، 35 درصد از مصرف‌کنندگان در این منطقه بیش از 11 درصد از بودجه خرید ماهانه خود را در مقایسه با متوسط 27 درصد مصرف کنندگان جهانی، صرف خریدهای آنلاین می‌کنند.

مردم کره جنوبی بزرگ‌ترین خریداران آنلاین در آسیا هستند که 59 درصد آن‌ها بیش از 11 درصد از بودجه ماهانه خود را برای خریدهای آنلاین صرف می‌کنند و به‌دنبال آن‌ها چینی‌ها با 41 درصد قرار دارند. 31 درصد دیگر از مصرف‌کنندگان آسیایی نیز بین شش تا 10 درصد از بودجه خرید ماهانه را برای خرید کالاهای آنلاین صرف می‌کنند.

هم‌چنین پیش‌بینی می‌شود در شش ماه آینده، مصرف‌کنندگان بیش‌تری در آسیا اقیانوسیه نسبت به مناطق دیگر به خرید آنلاین تمایل داشته باشند و مردم چین و کره جنوبی احتمالا چنین خریدهایی را انجام خواهند داد.

کتاب، لباس، لوازم جانبی و کفش، بلیت‌های هواپیما، تجهیزات الکترونیکی و رزرو هتل از جمله مواردی خواهند بود که در طی شش ماه آینده به صورت آنلاین در این منطقه خریداری خواهند شد.

بنابر گزارش نیلسن، عقاید ارسال شده در اینترنت در تصمیم مشتریان برای خرید محصولاتی مانند دستگاه‌های الکترونیکی، بهداشتی و آرایشی، خودرو، نرم‌افزار و غذا اهمیت دارد و مصرف‌کنندگان آسیا اقیانوسیه در مقایسه با همتایانشان در مناطق دیگر، بیش‌تر احتمال دارد نارضایتی خود را به‌صورت آنلاین در میان بگذارند.

 راهنمای خرید آنلاین

کد خبر 111621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز