رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در نشست وزیر کشور با اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها درباره شمارش رایانه ای آرای انتخابات شورای شهر تهران به توافق نهایی رسیدیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر سید مجتبی ثمره هاشمی افزود: این نشست بامداد یکشنبه 26 آذر (یک تا 4 بامداد) در ستاد انتخابات کشور برگزار و در این نشست مقرر شد از صبح امروز شمارش همه آرای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با ساز و کاری معین آغاز شود و به دقت ادامه یابد.

وی با مقایسه آمار شرکت کنندگان در انتخابات دوره دوم و سوم شوراهای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با توجه به این که امسال و در دوره سوم انتخابات شوراها شمار شرکت کنندگان در انتخابات حدود سه یا چهار برابر دوره قبل شده است نباید انتظار داشت که در مدت کوتاهی نتایج ان اعلام شود .

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در دوره قبل که فقط انتخابات شوراها برگزار شده بود، چهار روز طول کشید که آرا شمارش و نتایج نهایی اعلام شود .

ثمره هاشمی تاکید کرد: مسئولان اجرایی و نظارتی برای اعلام نتایج هر چه سریع تر و دقیق تر انتخابات شورای اسلامی شهر تلاش می کنند و امیدواریم در نخستین فرصت نتیجه شمارش ارا به اطلاع عموم برسد.

کد خبر 11153

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز