دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

گروه حوادث: زن شیک پوش به‌عنوان مسافر سوارخودروها می‌شد و در فرصتی مناسب با همدستی 2 مرد تبهکار از رانندگان زورگیری می‌کرد.

رسیدگی به این پرونده، زمانی در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم اداره آگاهی تهران قرار گرفت که مردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران مدعی شد شب گذشته توسط 2 مرد ویک زن شیک پوش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و این سه  نفر بعد از آنکه وی را به‌شدت کتک زده‌اند اموالش را سرقت کرده و متواری شده‌اند.

این مرد در تشریح حادثه‌ای که برایش رخ داده بود به ماموران گفت: شب گذشته از محل کارم به سمت خانه در حرکت بودم که در منطقه سعادت آباد، زن شیک پوشی را کنار خیابان دیدم که دست بلند کرد، من هم به تصور اینکه مسافر است او را سوار خودروام کردم. اما به محض اینکه زن جوان سوار خودرو شد، مردی ناشناس درعقب ماشین را باز کرد و با عصبانیت شروع به فحاشی کرد.

من که وحشتزده شده بودم و نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است از مرد جوان خواستم تا از خودروام پیاده شود اما مرد ناشناس با این ادعا که زن جوان همسرش است از من خواست برای آنکه از دستم شکایت نکند به وی 50 هزار تومان بدهم اما من که از این اتفاق شوکه شده بودم با آنها درگیر شدم. همان لحظه مرد دیگری به کمک آنها آمد و درحالی‌که به‌شدت مرا مورد ضرب و شتم قراردادند، پول‌هایم را به سرقت بردند و از محل گریختند.

با اعلام این شکایت، تیمی از کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی تهران رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و بعد از چهره نگاری زن شیک‌پوش،  تصاویر وی را در اختیار واحدهای گشت قرار دادند تا درصورت شناسایی این زن و همدستانش آنها را دستگیر کنند.

صبح 15 تیر ماه امسال، ماموران گشت انتظامی آگاهی، زمانی که در حال گشتزنی بودند متوجه این زن جوان شدند و او را به سرعت دستگیر کردند. زن جوان که دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت نیز هست با اعتراف به زورگیری همراه2 همدستش، مدعی شد با این روش از ده‌ها راننده سرقت کرده‌اند.

بنا بر این گزارش 2 همدست این زن شیک پوش نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 111461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز