شنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با برتری هفت بر دو در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله پلی آف لیگ دسته اول کشور، به رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان در دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ دسته اول کشور، به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه دو بر یک حریفش را شکست داد.

این مسابقه، عصر پنجشنبه (17 تیر) در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت و در حضور حدود هفت هزار تماشاگر برگزار شد.

در نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال داماش گیلان با تسلط بر بازی حملات زیادی را روی دروازه تیم صنعت نفت برنامه ریزی کرد اما این تیم صنعت نفت بود که به گل دست یافت.

در دقیقه 37 این دیدار، داسیلوا بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ضربه سر اولین گل این مسابقه را به ثمر رسانید.

یک دقیقه پس از این گل، تیم فوتبال داماش گیلان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را رضا طاهری به گل مساوی تبدیل کرد.

در نیمه دوم نیز بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان چند موقعیت مسلم گلزنی بدست آوردند اما نتوانستند از این موقعیتها استفاده کنند.

در دقیقه 86 این مسابقه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توسط ضیادءالدین نیک نفس به دومین گل خود دست یافت تا دیدار برگشت را نیز با پیروزی به پایان برساند.

قضاوت این مسابقه را، محسن ترکی با کمکهای رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی به عهده داشتند.

در جریان این دیدار، مسعود میکاییلی و محمد مختاری از تیم فوتبال داماش گیلان و قدیر بنی هاجر از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کارت زرد دریافت کردند.

در دیدار رفت این دو تیم نیز که جمعه هفته گذشته در آبادان برگزار شد، تیم فوتبال صنعت نفت با نتیجه پنج بر یک تیم داماش گیلان را شکست داد.

کد خبر 111274

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز