جمعه ۱۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت یک هفته از جنایت خونین در پنسیلوانیای آمریکا، تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد عامل این جنایت، در سال 1992 نیز جنایتی مرگبار را رقم زده بود

این مرد تنها چند ماه بعد از آزادی از زندان به سراغ نامزد قبلی خود رفت و این زن و 3نفر دیگر را در شهر نورث همپتون ایالت پنسیلوانیای آمریکا به قتل رساند.

بنابراین گزارش، مایکل اریک بالارد 36 ساله یکشنبه گذشته بعد از آنکه نامزد 39 ساله خود دنیس مرهی را در خانه‌ای که به همراه خانواده‌اش در آنجا زندگی می‌کرد، به قتل رساند، به سراغ پدرو پدر بزرگ 87 ساله او رفت و آنها را نیز با ضربات چاقو از پای درآورد.

این جوان تبهکار بعد از ارتکاب این 3 قتل یکی از همسایه‌ها را که با شنیدن فریادهای اعضای خانواده به کمک آنها رفته بود نیز با ضربات چاقو به قتل رساند. جان مورگانلی،  بازپرس جنایی منطقه نورث‌همپتون گفت که او تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا برای این مرد کیفرخواست اعدام صادر شود.

او افزود: دیدن صحنه قتل آنقدر وحشتناک بود که هرگز نمی‌شود آن را فراموش کرد.
بازپرس جنایی در ادامه بیان کرد: مرد تبهکار در سال 1992 وقتی که تنها 18 سال سن داشت جنایت خونینی را رقم زد و به زندان محکوم شد اما مدتی قبل، درحالی‌که 17 سال از زمان دستگیر شدن وی می‌گذشت، از زندان آزاد شد و این بار به سراغ نامزد سابق خود و خانواده‌اش رفت و آنها را با ضربات چاقو به قتل رساند.

وی افزود: البته هنوز انگیزه این مرد تبهکار از این جنایت خونین مشخص نشده است. همچنین در بازجویی از خانواده‌های مقتولان، آنها گفتند قبل از ارتکاب این جنایت، مرد تبهکار هرگز آنها را تهدید نکرده بود. به گزارش پلیس پنسیلوانیای آمریکا، مرد تبهکار بعد از قتل قربانیانش،  سوار برخودروی خود قصد فرار داشت اما بر اثر یک تصادف به‌شدت مجروح شد که در این زمان ماموران پلیس سر رسیدند و  او  را دستگیر کردند.

کد خبر 110772

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز