همشهری آنلاین: رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت قطبی از کعبی صادر شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت افشین قطبی، سرمربی تیم ملی از حسین کعبی، بازیکن اسبق تیم ملی رای خود را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، کمیته انضباطی پس از احضار حسین کعبی به خاطر مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها علیه سرمربی تیم ملی در روز 11 خرداد جلسه‌ای تشکیل داد که کعبی در این جلسه حاضر شد و دفاعیات خود را در قالب صورت جلسه تنظیم کرد.

کمیته انضباطی پس از استماع توضیحات وی، اظهارات نامبره در خصوص سرمربی تیم ملی و جایگاه این تیم را فاقد وجاهت دانسته و حسین کعبی را به مدت شش ماه از انجام هرگونه مصاحبه مرتبط با تیم ملی فوتبال، عوامل آن و مسئولین فدراسیون محروم و به پرداخت مبلغ سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. کعبی یک هفته برای درخواست تجدید نظر در کمیته استیناف  فرصت دارد.

کعبی: خیالی نیست، من هم خدایی دارم!

حسین کعبی پس از اعلام رای کمیته انضباطی گفت «خیالی نیست. خدای من هم بزرگ است».

کعبی که در ابتدا فکر می‌کند او را 6 ماه از فوتبال بازی کردن محروم کرده‌اند با تعجب می‌گوید: «6 ماه؟ زیاد نیست؟»

او ادامه می‌دهد: «در هر حال حکم داده‌اند. نمی‌دانم باید چه چیزی بگویم، اما من هم خدایی دارم. دوست ندارم دیگر در این مورد حرفی بزنم».

کعبی این را می‌گوید و ادامه می‌دهد: «امسال استیل آذین شرایط خوبی دارد.امیدوارم در فصل جدید،هم من خوب باشم و هم استیل آذین، چون هدف تنها قهرمانی است».

کعبی در پاسخ به این سوال که بازیکنان فقط به خاطر پول استیل آذین را انتخاب می‌کنند می گوید: «اصلا چنین چیزی نیست. در فوتبال حرفه‌ای هم این اتفاق می‌افتد و بازیکنان بزرگ ابتدا شرایط مالی را بررسی می‌کنند.در هر حال امسال تیم خوبی در لیگ برتر خواهید دید».

کد خبر 110202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز