یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷
۰ نفر

تارتو: مسئولان سازمان محیط‌زیست استونی اقدام به برگزاری مسابقه شکار پشه کردند!

در این مسابقه که در شهر تارتو برگزار شد  37‌نفر در یکی از میدان های این شهر جمع شدند و به آنها 10‌دقیقه وقت داده شد تا برای گرفتن پشه‌ها در یک محوطه کوچک  تلاش کنند.

قوانین این مسابقات به شرکت‌کنندگان اجازه می‌داد که پشه‌ها را مرده یا زنده بگیرند. سخنگوی سازمان محیط‌زیست استونی می‌گوید در این کشور تعداد پشه‌ها بسیار زیاد است و به‌نحوی باید با آنها مبارزه شود. رونا لولزپ با شکار 38‌پشه در این مسابقه برنده شد؛ هر‌چند آنقدر پشه‌ها بدنش را نیش زد‌ند که چند وقتی درد خواهد کشید. جایزه برنده این مسابقه سفر به دریاچه پیپوس استونی است.

آقای محترم،شما مُرده‌ای!

لندن: یک مرد‌انگلیسی هنگامی‌که برای گرفتن وقت از دکتر متخصص با مرکز ملی بهداشت این کشور تماس گرفت متوجه شد بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت انگلیس او مرده است!

آلن کمپل،63‌ساله که مبتلا به سرطان پوست است در تماس تلفنی با مرکز ملی بهداشت قصد داشت از یک پزشک متخصص در یکی از بیمارستان‌های این کشور وقت بگیرد اما اپراتور این مرکز اعلام کرد که بر اساس اطلاعات موجود در رایانه،  وی چند‌وقت پیش فوت کرده است.

آقای کمپل اول فکر می‌کرد این مسئله فقط یک شوخی است اما اپراتور تاکید کرد  که قصد مزاح ندارد و او باید خودش برای استفاده از بیمه این مشکل را حل کند! وزارت بهداشت انگلیس بعد از رسانه‌ای شدن این موضوع به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرد.

قهرمان رقابت‌های سبیل!

واشنگتن: مردی در آمریکا با سبیلی به طول بیش از 78‌سانتیمتر توانست قهرمان رقابت‌های سبیل این کشور شود. لری مک‌کلور که به‌اصطلاح شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها سبیلی از نوع دسته دوچرخه‌ای دارد هر روز صبح 45‌دقیقه برای رسیدگی به سبیل‌اش وقت می‌گذارد. رسیدگی به سبیل این آقا شامل شست‌و‌شو، استفاده از تقویت‌کننده و خشک‌کردن با سشوار می‌‌شود.

همچنین او مجبور است برای فرم‌دهی به سبیل‌اش ازمقدار زیادی اسپری ثابت‌کننده مو استفاده کند. لری مک‌کلور با پیروزی در این رقابت‌ها نماینده آمریکا در مسابقات جهانی سبیل شده که قرار است به‌زودی برگزار شود. این رقابت‌ها در 4‌رشته مختلف برگزار می‌شود و برندگان هر رشته جایزه نقدی کلانی دریافت می‌کنند.

لباس ویژه برای جناب پنگوئن

وینچستر: مسئولان یک مرکز حیات‌وحش در انگلیس برای پنگوئنی که امکان شنا‌کردن را نداشت تمهیدات ویژه‌‌ای اندیشیده‌اند. این پنگوئن به نام رالف که اکنون حسابی مشهور شده است به‌خاطر از دست‌دادن پرهای ضدآب بدنش، نمی‌توانست به داخل آب برود و به‌همین خاطر در معرض آفتاب سوختگی قرار داشت.

مسئولان مرکز حیات‌وحش مارول اکنون برای او لباس شنای ویژه‌ای تهیه کرده‌اند که مشکلات رالف را حل می‌کند. پنگوئن‌ها هر سال پوست‌اندازی می‌کنند که این پدیده‌4 تا 6‌هفته طول می‌کشد اما بدن این پنگوئن نتوانسته پوست جدید خود را بسازد. پنگوئن‌ها پرندگانی هستند که نمی‌توانند پرواز کنند اما با داشتن باله‌های قوی خیلی خوب شنا می‌کنند و بیشتر زندگی‌شان در آب می‌گذرد.

کد خبر 110093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز