مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۵
۰ نفر

وزیر رفاه گفت: وزارت رفاه و تامین اجتماعی مشکلی برای بیمه کردن زنان خانه دار ندارد واگر بنا باشد بودجه‌ای نیز برای این موضوع به‌عنوان یارانه و کمک دولت درنظر گرفته شود، مستلزم قانون است ودرصورت تصویب مجلس ما همان قانون مصوب را عملی می‌کنیم.

صادق محصولی افزود: زنان خانه داری که بیمه درمانی ندارند نیزمی توانند مانند آقایان از بیمه درمان ایرانیان استفاده کنند. وزیر رفاه و تامین اجتماعی درمورد هدفمندکردن یارانه‌ها گفت: این قانون به شکل آزمایشی در 3استان اجرا شده است و ما در حال تجزیه و تحلیل نتایج آن هستیم تا نقاط ضعف احتمالی برطرف شود. محصولی افزود: هدفمند کردن یارانه‌ها به‌تدریج در 4تا 6استان دیگر نیز به شکل آزمایشی اجرا می‌شود که نام این استان‌ها به موقع در رسانه‌ها اعلام خواهد شد‌.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول طرح پایلوت هدفمندکردن یارانه‌ها حدود 860 هزار نفر از سرپرستان خانوار شماره حساب خود را اعلام کرده‌اند،

گفت: مراحل تطبیق شماره‌حساب‌های اعلام شده با اطلاعات بانک‌ها در حال انجام است. وزیر رفاه و تامین اجتماعی در جمع مردم نمازگزار شهر دامغان افزود: 22میلیون روستایی تحت پوشش بیمه درمان روستاییان قرار گرفتند.

کد خبر 108967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز