پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: این روزها، در این اوضاع و احوال ورزش، شرایطی که برای تیم فوتبال استقلال به وجود آمده تاسف بار و غم‌انگیز است.

تیمی که از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین تیم‌های فوتبال آسیا است و تاکنون افتخارات زیادی را برای ایران کسب کرده این روزها به خانه‌ای بی‌سروسامان و خانواده‌ای بی‌صاحب بدل شده که فرزندانش یکی پس از دیگری کاشانه را ترک می‌کنند و سقفی دیگر برای آمال و آرزوهای خود برمی‌گزینند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این میان شاید یکی از ناراحت‌ترین افراد، ناصر حجازی است که بیش از 40 سال از عمر خود را زیر پرچم آبی ایستاده و دلش با شادی‌ها و غم‌های این تیم تپیده است.

در ادامه متن گفت‌وگوی خبرنگار ایسنا با ناصر حجازی آمده است:

  • آقای حجازی وضعیت این روزهای استقلال چگونه است؟ تیم سرمربی ندارد، کادر مدیریتی نیز استعفا کرده‌اند، بازیکنان خوب این تیم یکی پس از دیگری جدا می‌شوند. جان واریو، کاظمی و اکبرپور رفتند. شنیده می‌شود که برخی دیگر هم می‌خواهند از این تیم جدا شوند...

چرا این سوال‌ها را از من می‌پرسید؟ اینها را باید از آقای سعیدلو بپرسید. اوست که مسوول ورزش کشور است و باید در این مورد پاسخ بدهد. من که اکنون خانه نشین شده‌ام. سعیدلو همه کاره ورزش است و باید پاسخگو باشد.

  • یعنی شما که در خانه نشسته‌اید دلتان برای استقلال نمی‌سوزد؟

چرا نمی‌سوزد، من 40 سال از عمرم را در استقلال گذراندم، اما پس از همه کارهایی که برای استقلال و فوتبال ایران کردم امروز باید خانه نشین باشم. البته خانه نشینم کرده‌اند. هر کس بیشتر زحمت بکشد و بیشتر محبوب شود بیشتر هم خانه‌نشین می‌شود. من حتی در خارج از ایران هم که مصاحبه کردم وطنم را نفروختم و فکر می‌کنم همین که وطنم را نفروختم باعث شده امروز خانه‌نشین باشم.

  • از این صحبت‌ها برمی‌آید که شما علاقمندید با توجه به بیماری هم هنوز به استقلال کمک کنید، شاید هنوز حس آن روزهایی که تماشاگران روی سکوها نام شما را فریاد می‌کشیدند در وجودتان زنده است.

بله که زنده است. اما اگر بخواهم بیایم اینگونه نمی‌آیم. طوری نمی‌آیم که من را خراب کنند و آبرویم را ببرند. طوری نمی‌آیم که هیات مدیره‌ای بالای سر من باشد و زیرپای من را خالی کند. اگر من به استقلال بیایم می‌گویم چه می‌خواهم، می‌گویم چقدر پول می‌خواهم و اطمینان می‌دهم که چه نتیجه‌ای کسب می‌کنم. من اگر به استقلال بیایم حتی می‌توانم قول قهرمانی را هم بدهم. سپاهان با هزار تا بازیکنی که دارد نتوانست امسال به فینال جام باشگاه‌های آسیا برسد، اما من با 7-8 تا از بازیکنان سپاهان می‌توانم تیمم را به فینال جام باشگاه‌های آسیا برسانم. مردم هنوز من را دوست دارند و هرچه بیشتر خانه‌نشین شوم علاقه و محبت مردم به من بیشتر می‌شود.

  • آقای حجازی با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان از استقلال جدا شده‌اند فکر می‌کنید هنوز وقت باشد که به استقلال کمک کرد؟

بله وقت هست. امیدوارم مسوولان سازمان تربیت بدنی زودتر از خواب بیدار شوند و به فکر این جزء کوچک از مشکلات کشور باشند.

  • وضعیت این روزهای استقلال نگذاشت که ما از اوضاع و احوال عمومی شما بپرسیم که در چه حالی هستید و چه می‌کنید.

وضعیت عمومی‌ام خوب است. این روزها احوال بدی ندارم. یک مقدار که وضعیت هوا بهتر شود به اتریش برمی‌گردم. احتمال دارد با دی استرادا دوباره ادامه دهم. البته آن تیم هم به جذب تعدادی بازیکن نیاز دارد. چون با وضعیت موجود آن تیم هم چندان موفق نخواهد شد. احتمالا هفته آینده به اتریش بروم. 

کد خبر 108921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز