دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: برادران سارق در کوچه‌های خلوت شهر می‌گشتند و با دیدن دختربچه‌هایی که در کوچه مشغول بازی بودند، نقشه خود را عملی می‌کردند.

مدتی قبل ماموران پلیس اصفهان در جریان دستگیری مرد جوانی قرار گرفتند که قصد سرقت گوشواره‌های دختربچه‌ 5ساله‌ای را داشته است. آنها بعد از حضور در محل سرقت متوجه شدند مرد جوان قبل از اینکه موفق به اجرای نقشه‌اش شود، از سوی همسایه‌ها دستگیر شده است.

بنابراین او را به‌خودروی پلیس انتقال دادند و تحقیق از شاهدان را شروع کردند. پدر دختربچه‌ در تشریح ماجرا گفت: دخترم در کوچه سرگرم بازی بود که این مرد و همدستش سوار بر یک موتورسیکلت، به او نزدیک شدند. آنها قصد داشتند گوشواره‌های دخترم را سرقت کنند که یکی از همسایه‌ها متوجه ماجرا شد و با داد و فریاد، ما را هم خبر کرد.

وقتی به تعقیب سارقان پرداختیم، یکی از آنها توانست با موتور فرار کند اما ما همدستش را دستگیر کردیم. با این اطلاعات، سارق دستگیر شده به اداره آگاهی انتقال یافت و در بازجویی‌ها به سرقت طلاهای دختربچه‌ها با همدستی برادرش اعتراف کرد.

او گفت: بعد از سرقت طلاها، آنها را در اختیار همسر برادرم قرار می‌دادیم و او هم طلاها را به یک طلافروش می‌فروخت. با اعترافات مرد جوان تحقیقات برای دستگیری همدستان او ادامه یافت و ماموران موفق شدند آنها را به همراه مرد طلافروش دستگیر کنند.

سرهنگ حسین‌زاده، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، با بیان این خبر گفت: متهمان در بازجویی‌ها به 42 فقره سرقت از دختربچه‌ها اعتراف کردند و ماموران توانستند تمامی مالباختگان را شناسایی کنند.

کد خبر 108717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز