دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: درگیری 4 نوجوان به قتل یک نوجوان 16 ساله منجر شد

چند روز قبل ماموران پلیس آگاهی یزد در جریان درگیری خونینی در یکی از محله‌های شهر قرار گرفتند و به سرعت راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد در جریان این درگیری نوجوان 16 ساله‌ بیگناهی بر اثر اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده و عاملان جنایت پا به فرار گذاشته‌اند.

با شروع تحقیقات پلیسی، ماموران به پرس و جو از شاهدان درگیری پرداختند. یکی از آنها که از نزدیک شاهد ماجرا بود مدعی شد: عاملان جنایت 3 پسر نوجوان بودند که سوار بر یک موتورسیکلت سدراه مقتول شدند. آنها بعد از درگیری با مقتول با چاقو ضربه‌‌ای به بدنش زدند و بعد از آن پا به فرار گذاشتند.

هنگام فرار یکی از آنها را که در یکی از دبیرستان‌های شهر مشغول تحصیل است، شناختم. با اظهارات این مرد، ماموران راهی دبیرستان مورد نظر شدند و از این طریق توانستند به نشانی فرد موردنظر دست پیدا کنند. به این ترتیب محل زندگی این نوجوان 16 ساله به محاصره پلیس درآمد و وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

پسر نوجوان بعد از انتقال به اداره آگاهی به شرکت در درگیری منجر به قتل اعتراف کرد و گفت: آن روز همراه 2 نفر دیگر از دوستانم سوار بر موتور سیکلت، در خلاف جهت خیابان می‌رفتیم که مقتول سوار بر موتورش از کنار ما گذشت.

او طوری ما را نگاه می‌کرد که دوستم عصبانی شد و شروع به فحاشی به او کرد. به‌دنبال این ماجرا بین ما و آن پسر درگیری بالا گرفت و دوستم با چاقویی که همراه خود داشت ضربه‌ای به بدن او وارد کرد و ما که حسابی ترسیده بودیم، پا به فرار گذاشتیم. سرهنگ زینلی، رئیس پلیس آگاهی استان یزد، با بیان این خبر گفت: درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری نوجوان فراری ادامه داشت، وی خود را به پلیس معرفی کرد و تسلیم شد.

وی افزود: این فرد با تایید اعترافات همدستانش،  به قتل نوجوان 16 ساله اعتراف کرد و مدعی شد که به خاطر طرز نگاه کردن او با وی درگیرشده اما نمی‌خواسته که او را به قتل برساند.

کد خبر 108143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز