معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ اعلام کرد: در مرحله نخست طرح مبارزه با مزاحمان نوامیس مردم حدود 40دستگاه خودرو توقیف شد.

 سرهنگ حسین قاسم‌لویی گفت: در تداوم طرح امنیت اجتماعی، طرح مبارزه با مزاحمان نوامیس در منطقه تهرانپارس به اجرا درآمد و با مزاحمان خیابانی برخورد شد. وی اظهار داشت:  این طرح در مراحل بعدی در دیگر نقاط تهران نیز اجرا می‌شود.

سرهنگ قاسم‌لویی  با بیان اینکه در روز نخست اجرای طرح، مزاحمان خیابانی نوامیس مردم به‌طور نامحسوس شناسایی و با آنها برخورد شد، اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌ فرماندهی انتظامی و هماهنگی با مراجع قضایی، خودروی این افراد به‌مدت 2ماه توقیف شد.

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ  تاکید کرد: این طرح تا رفع ناهنجاری‌ها در پایتخت ادامه خواهد یافت. وی  گفت: طرح امنیت اجتماعی با خواست مردم و نمایندگان مجلس به اجرا گذاشته شده است و تا کسب رضایت مردم ادامه خواهد یافت.

در نخستین روز از اجرای این طرح، ماموران همچنین خودروهایی را که راننده یا سرنشین بدحجاب و بدپوشش داشتند، توقیف کردند و با ارائه رسید از مالکان خودرو می‌خواستند که برای دریافت مدارک خودروی خود به یگان امداد مراجعه کنند.

کد خبر 108044

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز