قاچاقچیان که با جاسازی محموله مشروبات الکلی زیر بار سیب، قصد انتقال این محموله به تهران را داشتند از سوی پلیس دستگیر شدند

ماموران پلیس شهرستان مهاباد در آذربایجان غربی، با دریافت گزارشی محرمانه درخصوص فعالیت یک قاچاقچی مشروبات الکلی، تحقیقات برای دستگیری این مرد را شروع کردند. در این گزارش آمده بود که متهم با خرید یک محموله بزرگ مشروبات الکلی در مرزهای غربی کشور، قصد دارد این محموله را با استفاده از یک کامیون به تهران قاچاق کند.

با این اطلاعات، ماموران با راه‌اندازی پاسگاه‌های ایست و بازرسی، به شناسایی کامیون‌هایی پرداختند که مقصد آنها پایتخت بود. اواخر هفته گذشته درحالی‌که تحقیقات برای شناسایی مرد قاچاقچی ادامه داشت ماموران به کامیونی که حامل بار سیب بود در جاده میاندوآب مشکوک شدند. این کامیون متوقف شد و ماموران به بازرسی قسمت بار آن پرداختند. آنها بعد از برداشتن چند جعبه سیب، به بسته‌های پلمب شده‌ای رسیدند که حاوی انواع مشروبات الکلی بود.

با کشف 11 هزار و 404 قوطی و بطری انواع مشروبات الکلی که به طرز ماهرانه‌ای زیر جعبه‌های سیب جاسازی شده بود، راننده دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد. رئیس پلیس شهرستان مهاباد با بیان این خبر گفت: راننده کامیون در بازجویی‌ها به بارگیری محموله قاچاق اعتراف کرد و با قرار قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

کد خبر 107954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز