همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت از آغاز نام‌نویسی حاجیان امسال در کاروان‌ها از 6 خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حج، کلیه کسانی که فیش حج بانک ملی تا تاریخ 10/11/83 دارند می‌توانند از روز پنجشنبه ششم خرداد ماه به کاروانها مراجعه کنند .

اسامی مدیران کاروانهای حج سال جاری همراه با هزینه هر گروه در بیشتر استانها روزسوم خرداد در روزنامه های محلی و در استان تهران نیز روز پنجم خرداد در جراید کثیر الأنتشار به چاپ خواهد رسید .

 نامنویسی زایران استان تهران هم از روز جمعه هفتم خرداد ماه آغاز می شود و تا روز بیستم همین ماه ادامه دارد. واجدان شرایط تشرف به حج امسال می توانند پس از اعلام اسامی مدیران ، از منازل خود و با استفاده از پایگاه اینترنتی www.haj89.ir مدیر مورد نظر خود را انتخاب نمایند و یا با مراجعه به یکی از دفاتر مدیران، نسبت به نامنویسی در هر کاروانی که مایل هستند اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری حج ، سازمان حج و زیارت با اعلام اینکه گذرنامه بین اللملی واجدان شرایط تشرف نباید دارای اعتبار کمتر از 20/2/1390 باشد از کسانی که فاقد گذرنامه هستند و یا اعتبار گذرنامه های آنان پایان یافته خواست تا نسبت به در یافت و یا تمدید مهلت گذرنامه خود (به صورت انفرادی) از هم اکنون اقدام نمایند.

اطلاعیه مشروح سازمان حج و زیارت در زمینه شرایط مشمولین تشرف به حج امسال و نحوه نامنویسی در کاروان ها روز شنبه اول خرداد ماه در روزنامه های ایران و جام جم به چاپ خواهد رسید.

کد خبر 107835

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز