گروه اقتصادی: در نخستین روز از اجرای مرحله دوم طرح تکمیل اطلاعات اقتصادی خانوار، برخی شهروندان از نبود امکان دسترسی به سایت مرکز آمار ایران خبر دادند

به گزارش خبر نگار ما، درحالی‌که برخی شهروندان تهرانی از بروز اشکالاتی برای دسترسی و ورود به سایت مرکز آمار ایران و تکمیل فرم اطلاعات اقتصادی خانوار خبر دادند، مرکز آمار ایران از نبود هیچ اشکالی در این سایت خبر داده و اعلام کرده است که این سایت تنها توسط شبکه اینترنت داخلی قابل مشاهده است.

معاون فناوری اطلاعات مرکز آمار با اعلام اینکه سایت ثبت اطلاعات اقتصادی خانوار با مشکلی روبه‌رو نبوده و تاکنون بیش از 3856 نفر ثبت اطلاعات کرده اند، گفت: البته این سایت تنها توسط شبکه اینترنت داخلی قابل مشاهده است.

عزیز روستا با بیان این مطلب به فارس در زمینه بروز اختلال در سایت مرکز جهت جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار عنوان کرد: سایت این مرکز با هیچ مشکلی مواجه نیست. با آغاز اجرای این طرح تیم 10نفره‌ای در حال مانیتورینگ این سایت بوده و حتی یک لحظه نیز این سایت با مشکل روبه‌رو نشده است.

وی با بیان اینکه حدود 32 هزار نفر به این سایت مراجعه و 3856 خانوار نیز ثبت اطلاعات کرده اند،  افزود: این سایت تنها توسط شبکه اینترنت داخلی قابل مشاهده بوده و ایرانیان خارج از کشور توانایی ثبت نام  در این سایت را  ندارند.

کد خبر 107117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز