چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: اجرای آزمایشی قانون هدفمندی یارانه‌ها و مشخص نبودن زمان اجرای این قانون، تازه‌ترین اخبار یارانه‌ها بود که از سوی 2 مقام دولتی اعلام شد؛ 2 خبری که شائبه تناقض نیز در آن دیده می‌شود.

پس از اظهارات مختلف در مورد نحوه اجرای یارانه نقدی، دیروز یک وزیر دولت دهم اعلام کرد که پرداخت نقدی یارانه در 3 استان ایلام، خراسان شمالی و گیلان به‌صورت آزمایشی اجرایی می‌شود.

صادق محصولی وزیر رفاه، دیروز پس از جلسه هیات دولت خبر‌داد که فراخوان گشایش و اعلام شماره حساب بانکی به‌صورت آزمایشی در ماه جاری در 3 استان ایلام، خراسان شمالی و گیلان به‌صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. سپس از خردادماه این طرح در همه کشور اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی اضافه کرد: پس از رفع نقایص و بررسی نقاط ضعف و قوت، حدود یک هفته بعد و اوایل خرداد این موضوع در کل کشور اعلام خواهد شد تا کسانی که خواهان استفاده از یارانه‌های نقدی هستند برای اعلام شماره حساب خود به‌صورت اینترنتی اقدام کنند.

میرتاج الدینی: زمان اجرای قانون  هدفمندی یارانه‌ها مشخص نیست اما از سوی دیگر درحالی‌که در پی توافق مجلس و دولت اعلام شده‌بود که قانون هدفمندی یارانه‌ها از تیرماه به مرحله اجرا در‌می‌آید، دیروز معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در تازه‌ترین اظهارنظر، از مشخص نبودن زمان اجرای این قانون خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمد‌رضا میرتاج‌الدینی گفت: یک مرحله از این طرح که باز کردن حساب یارانه‌هاست مراحل اجرایی‌اش تمام شده و زمان اجرای آن اعلام می‌شود.  وی افزود: شارژ کردن یارانه‌های نقدی برای 2 ماه صورت می‌گیرد که این دو ماه با توجه به سهم هر خانوار از هدفمند‌کردن یارانه‌ها به حساب آنها واریز می‌شود.

کد خبر 106764

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز