یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

علی شاکری: طرح انتقال فدراسیون‌های ورزشی به استان‌ها که هنوز حالت اجرایی به خود نگرفته با واکنش‌های متفاوتی در میان اهالی ورزش روبه‌رو شده است.

نخستین زمزمه‌های مخالفت با این طرح از سوی کارشناسان و قهرمانان بدمینتون صورت گرفته که گفته می‌شد به عنوان نخستین فدراسیون در خط مقدم انتقال به زنجان قرار دارد.

در ورزش ایران به‌خصوص در یک دهه اخیر مسبوق به سابقه است که رؤسای سازمان تربیت بدنی همواره در شروع کارشان با ارائه طرح‌هایی در صدد جراحی ورزش برآمده‌اند اما در بسیاری از اوقات دیده‌ایم که چگونه این طرح‌های مشهور به طرح‌های نیمه‌تمام و بی‌سرانجام جز اتلاف وقت و گذاشتن هزینه سنگین روی دوش ورزش، ارمغان دیگری به همراه نداشته است.طرح جامع ورزش و طرح آمایش سرزمین در دوران تصدی 4ساله مهرعلیزاده و علی‌آبادی با وجود همه نقاط قوت و ضعف‌شان از جمله این طرح‌ها بودند که سرانجام نافرجامی داشتند.

طرح جامع با هدف چراغ راه ورزش ایران واقع‌شدن و طرح آمایش با هدف استفاده بهینه از پتانسیل بالقوه استان‌ها طراحی شده‌  اما عملا با تغییرات حاصله از رفت‌وآمدها به بایگانی طرح‌های نیمه‌تمام و بی‌نتیجه سپرده شدند. امیدواریم که طرح انتقال فدراسیون‌ها نیز که بدون ذکر جزئیات و مکانیسم اجرایی‌اش باعث تشویش اذهان اهالی ورزش شده است، به چنین سرنوشتی مبتلا نشود.

کد خبر 106494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز