شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

مریلند: دستگیری یک سارق در مریلند تبدیل به زنگ تفریحی برای ماموران پلیس شد.

قضیه از این قرار است که مسئولان یک فروشگاه صبح زود در هنگام شروع به کار متوجه فردی غریبه می‌شوند. ماموران پلیس بعد از رسیدن به محل متوجه می‌شوند که متهم در تلاش است از کانال تهویه فروشگاه فرار کند و بلافاصله او را دستگیر می‌کنند.

این سارق زرنگ بعد از اینکه مورد بازجویی قرار گرفت ادعا کرد با عده‌ای از دوستانش مشغول بازی قایم باشک روی پشت بام خانه مجاور بوده است که تصمیم می‌گیرد برای برنده شدن در کانال تهویه فروشگاه مخفی شود! مسئولان پلیس قرار است تحقیقات بیشتری درباره این متهم انجام دهند.

ترس از خودکشی مجسمه

نیویورک:  نصب مجسمه یک هنرمند بر روی پشت بام یک آسمانخراش در شهر نیویورک باعث دردسر ماموران این شهر شد. ده‌ها نفر از اهالی شهر نیویورک پس از تاریکی هوا در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کردند که یک مرد قصد دارد با پریدن از پشت‌بام خودکشی کند غافل از اینکه تمام‌ نگرانی‌ها به خاطر مجسمه جدیدی بود که در بالای این آسمانخراش نصب شده است.

آنتونی گورملی،هنرمند انگلیسی  که تاکنون 31‌مجسمه از خودش و از  جنس شیشه و آهن در کشورهای مختلف جهان نصب کرده  آخرین اثر خود را به نیویورک اختصاص داده است. این در حالی است که ساختمان محل نصب مجسمه ماه گذشته شاهد خودکشی یک دانش‌آموز آمریکایی بود.

دومین شاخ برای مادربزرگ 101 ساله

هنان:  درآمدن یک شاخ دیگر بر روی پیشانی  مادربزرگ 101‌ساله چینی این روزها حسابی جنجالی شده است. ماه گذشته بود که رسانه‌های جهان از درآمدن شاخی به طول حدود 6‌سانتی‌متر روی پیشانی ژانگ روی فانگ خبر دادند و نام او خیلی سریع بر سر زبان‌ها افتاد. پزشکان چینی که از همان موقع این زن را تحت نظر گرفته بودند اکنون اعلام کرده‌اند که شاخ دیگری در حال رشد بر روی پیشانی این مادربزرگ است.

پزشکان چینی از این پدیده شگفت زده شده‌اند اما برای «ژانگ» تاکنون مشکل خاصی به خاطر این مسئله  به‌وجود نیامده است. او می‌گوید  هر چند  از روییدن شاخ روی پیشانی‌اش رنج می‌کشد اما همچنان با امید به زندگی خود ادامه می دهد.

پوتین،نامزد دریافت جایزه موسیقی

مسکــو :  یک شبکـه تلـویزیونــی ولادیمیرپوتین، نخست وزیر روسیه را نامزد دریافت جایزه موسیقی خود کرده است. قضیه از این قرار است که خواندن یک ترانه از سوی نخست وزیر روسیه حسابی مورد توجه مردم این کشور قرار گرفته و این شبکه تلویزیونی به همین خاطر وی را به عنوان نامزد دریافت جایزه سالانه خود معرفی کرده است. 

پوتین در ترانه خود به همه افراد جوان ، موسیقی را به جای الکل یا مواد مخدر توصیه می‌کند. بسیاری می‌گویند نخست وزیر روسیه در تلاش است با چنین کارهایی محبوبیت خود را برای بازگشت به مقام ریاست جمهوری در سال 2012 افزایش دهد. پوتین در رشته جودو هم دارای کمربند مشکی دان 10 است و فیلم آموزش جودوی او طرفداران زیادی دارد.

کد خبر 105330

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز