چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تا پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ممنوع‌المصاحبه شد.

 رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال عصر سه‌شنبه (24 فروردین) با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: "برای حفظ آرامش در اردوی تیم ملی از "حسین شمس" خواسته‌ام که دیگر با رسانه‌ها گفت و گو نکند."

"عباس ترابیان" اظهار داشت: "اردوهای اصلی تیم ملی فوتسال ایران از روز 27 فروردین ماه جاری در تهران آغاز خواهد شد که شمس باید تمرکز خود را معطوف به آماده‌سازی ملی‌پوشان کند." 

 وی در خصوص دعوت نکردن "وحید شمسایی" به اردوی تیم ملی فوتسال ایران افزود: "به نظر سرمربی تیم ملی باید احترام گذاشت، چرا که شمس معتقد به جوانگرایی در تیم ملی است." 

 سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عصر سه‌شنبه اسامی 25 بازیکن را برای حضور در اردوهای تیم ملی اعلام کرد که نامی از شمسایی در این فهرست دیده نمی‌شود. 

 اظهارات شمس و شمسایی علیه یکدیگر در اواخر سال گذشته، بازتاب‌های فراوانی را در رسانه‌ها به همراه داشت که این امر موجب شکایت سرمربی تیم ملی از این بازیکن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شد.

شمس در کمیته انضباطی با وساطت برخی از پیشکسوتان از شکایت خود علیه این بازیکن چشم پوشی کرد، اما بازگشت این بازیکن به اردوی تیم ملی را منوط به ارائه مستندات کافی در خصوص غیبتش به تیم ملی اعلام کرده بود.

شمسایی در رقابت‌های چهار جانبه تایلند نیز که اوایل هفته جاری با قهرمانی ایران به پایان رسید، در فهرست بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران قرار نداشت.

تیم ملی فوتسال ایران خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که اوایل خرداد ماه سال جاری در تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

کد خبر 105071

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز