دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

آرکانزاس: هر چند در آمریکا شکایت بچه از مادرش خیلی جنجالی نیست اما این روزها شکایت یک پسر 16 ساله در این کشور حسابی سرو صدا کرده است

 قضیه از این قرار است که این نوجوان در یک اقدام کم سابقه از مادرش به خاطر هک‌کردن ایمیل شخصی شکایت کرده است! او در شکایتش گفته است که مادرش با این کار علاوه بر دسترسی به اطلاعات خصوصی، وی تعدادی نامه هم به نام او ارسال کرده است.

مادر این خانواده هم در دادگاه مرور ایمیل‌های پسرش را قبول کرده اما اتهام هک را نپذیرفته است. او اعلام کرده است که  صفحه ایمیل پسرش به طور اتفاقی روی رایانه باز بوده و او  از روی کنجکاوی تعدادی از نامه‌ها را مرور کرده است.

ساعت آب گرم برای میمون‌ها

ناگانو: یک عکاس ژاپنی در کوهستان‌های این کشور توانسته است لحظه‌‌ای را ثبت کند که نظر خیلی‌ها را جلب کرده است. این عکس میمون‌هایی را نشان می‌دهد که هر روز صبح برای اینکه روز خوب و به دور از استرسی داشته باشند از یک  استخر طبیعی آب گرم به عنوان جکوزی استفاده می‌کنند!

میمون‌ها هر روز صبح از این استخر که آب آن دمایی در حدود 50‌درجه سانتیگراد دارد، در حالی استفاده می‌کنند که دمای هوا در این کوهستان 5 درجه زیر صفر است. این عکاس 67‌ساله که این لحظه را شکار کرده است، می‌گوید: این حیوانات صبح‌ها معمولا به مدت یک ساعت در آب گرم هستند و  پس از  گرم‌شدن به طور کامل، به دنبال کار و زندگی‌شان می‌روند.  حضور آنها در استخر هم معمولا به صورت گروهی است.

حمله به پول‌های یخی

سیدنی:  یک شرکت برای تبلیغات خود در استرالیا دست به اقدامی زد که هزاران نفر را به میدان مارتین  شهر سیدنی کشاند. این شرکت چندین بلوک 200 کیلو گرمی یخ را که هر کدام حاوی هزار دلار استرالیا بود در وسط این میدان قرار داد و از مردم دعوت کرد که برای به دست آوردن پول‌ها تلاش کنند.

در مدت کمی صدها نفر که به دنبال مقداری پول مفت بودند در این میدان مشغول شکستن این بلوک‌های یخی با هر وسیله‌ای که دم‌دستشان بود، شدند. استفاده از میله‌های فلزی در، پیچ‌گوشتی و چاقو  بیشتر از همه وسایل در میان شرکت‌کنندگان طرفدار داشت اما تعدادی هم با استفاده از دریل‌های شارژی به بلوک‌ها حمله کردند. بیشتر شرکت‌کنندگان در نهایت با دست و پنجه خونین راهی خانه شدند.

ترس از ارتفاع جناب جغد

نیوهمپشایر: پرواز در ارتفاع بالا برای یک جغد تبدیل به کابوس شده است. این جغد به خاطر اینکه در دوران بچگی از آشیانه‌اش روی زمین افتاده است اکنون با وجود گذشت چند سال ارتفاع پروازش را به 2 متر محدود کرده است و هیچ وقت بیشتر از این مقدار از زمین فاصله نمی‌گیرد!

این پرنده پس از سقوط از آشیانه‌اش توسط یک مرد انگلیسی بزرگ شده  و او به عنوان مربی تلاش زیادی برای پرواز این حیوان انجام داده است. این جغد ترجیح می‌دهد خیلی روی شاخه درخت‌ها ننشیند و دستان مربی‌اش را برای استراحت ترجیح می‌دهد. مربی این جغد تمرین‌های ویژه‌ای را برای اینکه به تدریج این حیوان خاطره تلخش از ارتفاع را فراموش کند آغاز کرده که ممکن است او را برای پرواز در آسمان و بازگشت به طبیعت آماده کند.

کد خبر 104937

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز