همشهری آنلاین: اعتراض سرپرست کاروان ورزشی ایران به قضاوت ناعادلانه داوران مسابقه تکواندو مهدی بی‌باک و حریف قطری.

سرپرست کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی دوحه در پی قضاوت ناعادلانه داوران بازی فینال وزن 78 کیلو گرم مسابقه تکواندو که بین مهدی بی باک از ایران و حریف قطری برگزار شد در نامه ای به رییس اتحادیه تکواندو آسیا اعتراض خود را اعلام کرد.

به گزارش متن نامه دکتر نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران به رییس اتحادیه تکواندو آسیا که در ایرنا منتشر شده به شرح زیر است:

متاسفم به اطلاع برسانم ، شب گذشته شاهد یکی از زشت‌ترین صحنه‌ها در ورزش قهرمانی بودم، بی‌عدالتی آشکاری که در مسابقه نهایی وزن ‪ ۷۸‬کیلوگرم تکواندو در حق بازیکن ایرانی صورت گرفت ، باعث ناراحتی و خشم میلیون ها ایرانی در سراسر کشور ایران شد و برای همیشه در ذهن آنان باقی خواهد ماند.

هرچند بنای ما کناره‌گیری کامل تیم تکواندو ایران از این رقابت‌ها به اعتراض از این بی‌عدالتی بود، ولی اظهارات رییس فدراسیون تکواندو ایران مبنی بر قول شما در جلوگیری از اقدامات مشابه طی دو روز آینده برگزاری مسابقات باعث شد تا از تصمیم خود فعلا منصرف شویم .

البته خاطرنشان می‌سازد چنانکه طی دو روز باقی مانده مجددا شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم ضمن کناره‌گیری تیم ملی تکواندو ایران موضوع را از طریق شورای المپیک اسیا و کمیته بین‌المللی المپیک پیگیری خواهیم کرد.

داوران دیدار نهایی وزن 78 کیلو تکواندو بازی های آسیایی با قضاوت ناعادلانه مهدی بی باک را از رسیدن به مقام قهرامانی بازداشتند و ورزشکار کشور میزبان را به عنوان برنده مسابقه معرفی کردند.[بیشتر]

کد خبر 10481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز