به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشجو، سردار محبی بیان کرد: من حقیقتاً راجع به این قضیه هیچ اطلاعی ندارم. اینکه مثلاً می فرمایید ۲۰ میلیون بشکه نفت به سپاه داده شده که بتواند بجنگد، من اطلاعی ندارم.
هربار آتشبس را نقض کنند ... | ویدئو
وی ادامه داد: اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی، پشتیبانی کند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طبیعتاً برای مقابله با دشمن و تجهیز خودش به سلاح ها و همینطور پشتیبانی یگان های مختلف خودش نیاز به بودجه دارد و دولت هم موظف است که این بودجه را تامین کند. اما اینکه واقعاً دولت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نفت، داده باشد، من اطلاعی ندارم و بعید هم می دانم که چنین اتفاقی افتاده باشد چون سپاه سازوکاری برای این کار ندارد.
نظر شما