رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هشدار به سران شورای همکاری خلیج فارس گفت: قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

ابراهیم عزیزی

‏به گزارش همشهری آنلاین، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

«به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

‏قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

‏تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.»

کد خبر 1047106

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha