به گزارش همشهری آنلاین، دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، مدعی شد ایران دستکم چهار پهپاد تهاجمی را به سمت کشتیهایی که از تنگه هرمز عبور میکردند، پرتاب کرده است.
به ادعای وی، یکی از این پهپادها به یک کشتی باری بزرگ اصابت کرده و موجب وارد آمدن خسارت به آن شده است.
ترامپ همچنین مدعی شد نیروهای آمریکایی سه پهپاد دیگر را سرنگون کردهاند و این اقدام را «نقض آشکار توافق آتشبس» توصیف کرد.
نظر شما