جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

آب شرب بیش از ۱۰۰ روستا در غرب استان هرمزگان به دلیل شکستگی در خطوط ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی محرم، به مدت ۲۴ ساعت قطع شد.

آب و فاضلاب

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ظهر روز جمعه پنجم تیرماه طی اطلاعیه ای اعلام کرد: آب شرب مشترکان در شهرستان ‌های پارسیان، بندرلنگه و بستک از شامگاه جمعه به ‌مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

عصر دیروز کارشناس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان در این رابطه به همشهری گفت: همان‌طور که در اطلاعیه به ‌طور کامل ذکر شده است، به دلیل بروز شکستگی در یکی از خطوط انتقال طرح آبرسانی محرم، عملیات تعمیر و رفع نقص انجام خواهد شد. به همین منظور، آب مشترکانی که از این خط انتقال تأمین می ‌شوند، به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

خلیل بزرگمهر تاکید کرد: البته لازم است تاکید کنم که این قطعی شامل تمام شهرستان ‌های بندرلنگه، پارسیان و بستک نیست. تنها روستاهایی که آب شرب آنها از خط انتقال طرح آبرسانی محرم تامین می ‌شود، دچار اختلال خواهد شد.

او عنوان کرد: برآوردها نشان می ‌دهد حدود ۱۰۰ روستا که آب شرب خود را از خط انتقال طرح آبرسانی محرم دریافت می ‌کنند، تحت تاثیر این قطعی قرار خواهند گرفت. این روستاها در شهرستان‌ های پارسیان، بندرلنگه و بستک واقع شده ‌اند.

کارشناس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اضافه کرد: خط انتقال طرح آبرسانی محرم آب مورد نیاز خود را از سد کوثر تامین می ‌کند و علت این قطعی نیز بروز شکستگی در یکی از خطوط مرتبط با ایستگاه پمپاژ این سامانه است. بر اساس اطلاعات موجود، محل وقوع شکستگی احتمالا در محدوده استان بوشهر قرار دارد و عملیات تعمیر در همان منطقه انجام خواهد شد.

شهرستان ‌های پارسیان، بندرلنگه و بستک در نوار غربی استان هرمزگان قرار دارد و بخش عمده ‌ای از تامین آب شرب آنها وابسته به طرح آبرسانی محرم است.

کد خبر 1047074
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha