به گزارش همشهری آنلاین، رژیم صهیونیستی در اقدامی جدید که از سوی منابع لبنانی نقض آتشبس توصیف شده، اعلامیههای تهدیدآمیزی را بر فراز شهرک «المنصوری» در جنوب لبنان پخش کرد.
بر اساس این اعلامیهها، از ساکنان این شهرک خواسته شده است منازل خود را ترک کرده و منطقه را تخلیه کنند.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که طی روزهای اخیر گزارشهای متعددی از تداوم حملات و تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، با وجود توافق آتشبس، منتشر شده است.
نظر شما