به گزارش همشهری آنلاین، الکسی لیخاچف، مدیرعامل شرکت روساتم، اعلام کرد اگر شرایط پیرامون ایران وخیمتر نشود، متخصصان این شرکت در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.
وی همچنین با اشاره به مسائل فنی مرتبط با برنامه هستهای ایران گفت روساتم آمادگی دارد در صورت نیاز، هرگونه موضوع فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران را بررسی و حلوفصل کند.
اظهارات مدیرعامل روساتم در حالی مطرح شده که همکاریهای هستهای ایران و روسیه، بهویژه در نیروگاه بوشهر، همچنان از مهمترین محورهای همکاری دو کشور به شمار میرود.
نظر شما