جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

وزارت کشور امارات دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی، با انتشار اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد که وضعیت در این کشور عادی بوده و هیچ‌گونه تهدید فوری وجود ندارد.

امارات

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت کشور امارات متحده عربی دقایقی پس از انتشار هشدار درباره احتمال حمله موشکی، اطلاعیه دیگری صادر و اعلام کرد که شرایط در سراسر کشور عادی و امن است.

این وزارتخانه بدون ارائه جزئیات بیشتر درباره علت صدور هشدار اولیه، از شهروندان و ساکنان خواست اخبار و اطلاعات را تنها از منابع رسمی دنبال کنند.

بر اساس این اطلاعیه، در حال حاضر هیچ‌گونه اختلال یا تهدید امنیتی گزارش نشده و اوضاع تحت کنترل نهادهای مسئول قرار دارد.

کد خبر 1047064
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    0 0
    مثلن میخاهد به شهروندانش بگوید ما هنوز زنده ایم.شخمش زدیم و باز اگر غلطی کند تصرفش می کنیم.