قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با هشدار نسبت به تحرکات هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه ایران، اعلام کرد جمهوری اسلامی هرگونه تهدید علیه امنیت خود را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

قرارگاه خاتم‌الانبیا

به گزارش همشهری‌آنلاین، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در پیامی تاکید کرد که تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران، اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم.
اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند.

آخرین خبرها :

در مذاکرات هرچه توانستیم گرفتیم و چیزی ندادیم

نتیجه مهم قدرت و توان دفاعی ایران

اجتماعات شبانه هرگز نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد

«فکر می‌کنیم این ها جاسوس‌اند!»؛ روایتی از پاسخ رهبر شهید به اتهام به برخی سیاسیون

کد خبر 1046992
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • رضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    قبل از اینکه دیر شود باید پایگاههای انها در هم کوبیده شود یکبار هم ما پیشدستی کنیم
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    از باکو بلند میشن بزنیدشون
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    ما مسلمانان جهان اعلام جرم می کنیم علیه فیفا و عملکرد نادرست آن برای اهانت در بازی دو کشور مسلمان مصر و ایران که در آن همجنسگرایان عمل شنیع شان را به نمایش بگذارند و تبلیغ کنند .
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    هشدار فایده اش جسارت دشمنه. ایران باید بلافاصله جواب دشمن را بدهد. تا قدرتش تاثیر گذار باشد.
  • عبد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
    1 0
    دشمن هم فهمیده حرف ما بیشتر از عالمان است