سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

2 کودک که قایق بادی آنها به خاطر تغییرات شرایط جوی از ساحل کیش فاصله گرفته بود و خطر مرگ تهدیدشان می‌کرد از سوی ماموران دریابانی پلیس جزیره نجات یافتند

چند روز پیش به‌دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 جزیره کیش، ماموران در جریان سرگردانی 2 کودک در آب‌های خلیج‌فارس قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند.

ماموران بعد از گشتزنی در آب‌های سواحل شمالی جزیره متوجه قایق بادی‌ای شدند که هر لحظه احتمال می‌رفت در دریا واژگون شود. آنها با مشاهده 2 کودکی که وحشتزده داخل قایق نشسته بودند، عملیات نجات آنها را شروع کردند و بعد از چند دقیقه موفق شدند این 2 کودک را صحیح و سالم به شناور گشتی منتقل کنند و در اختیار خانواده‌شان قرار دهند.

سروان نظر رکنی‌خو، سرپرست پایگاه دریابانی کیش با بیان این خبر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که این دو کودک برای تفریح سوار قایق بادی شده بودند اما وزش باد شدید باعث شده بود که قایق آنها از ساحل فاصله بگیرد و گرفتار امواج شود.

وی با بیان اینکه عملیات نجات این دو کودک با سختی و دشواری زیادی همراه بود، افزود: ماموران پایگاه دریابانی پلیس جزیره کیش با استفاده از تجهیزاتی که در شناور گشتی داشتند، موفق شدند حادثه‌دیدگان را از خطر مرگ نجات دهند.

کد خبر 104469

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز