صحبت‌های تلخ و دردناک فاطمه شکری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی بازتاب‌های فراوانی داشت.

بازیگر

به گزارش همشهری آنلاین، فاطمه شکری بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت بیماری، درمان و شرایط سخت و دشوار زندگی‌اش به نکاتی اشاره می‌کند که تامل برانگیز است. او گفت: «من یک سال است که بیکارم و هیچ کس سراغ مر نمی‌گیرد. حاضرم بمیرم و درمان نشوم..۸ ماهه گوشت نخوردم...حاضرم خودم رو معالجه نکنم که زودتر از دنیا برم ....دخترم می‌گوید آبرویم را نبر...»

کد خبر 1044390

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • پیام IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۲۵
    2 6
    اتفاقاً راز سلامت در سنین بالاتر ، نخوردن گوشت است.