پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۲:۲۹
۰ نفر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از رفع قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی شهرستان سیریک خبر داد و گفت آب مشترکان این مناطق در کمتر از ۱۲ ساعت به مدار بهره‌برداری بازگشت.

بندر سیریک + حمله + منبع آب

به گزارش همشهری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهار کرد: با تلاش مستمر نیروهای عملیاتی این شرکت، مشکل ایجادشده در شبکه آبرسانی مناطق بمانی و کوهستک برطرف شد و آب مشترکان دوباره وصل شد.

عملیات تعمیر و بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده بلافاصله پس از وقوع حادثه آغاز شد و در مدت کمتر از ۱۲ ساعت، شبکه آبرسانی به وضعیت عادی بازگشت.

مدیرعامل آبفای هرمزگان از تلاش نیروهای فنی و عملیاتی برای بازگرداندن خدمات به مشترکان قدردانی کرد

کد خبر 1043331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha