سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۱۷
۰ نفر

شخصیت‌های کارتونی محبوب دهه شصت و هفتاد تلویزیون در شماره جدید هفته‌نامه همشهری جوان گردهم آمده‌اند تا پس از سال‌ها، خاطرات روزهای خوب برنامه‌ کودک دیدن را زنده ‌کنند. البته این همه ماجرا نیست.

روزهایی که چه کوچکترها و چه بزرگترها پایه ثابت تماشای برنامه کودک و نوجوان شبکه‌های یک و دو تلویزیون بودند و کارتون دیدن به تجربه مشترک یک نسل بدل شد.

روز جهانی کودک و تلویزیون (19 آذر، 10 دسامبر) بهانه بچه‌های همشهری جوان بوده تا به سراغ این کارتون‌ها بروند و ویژه‌نامه مفصل و پر و پیمانی را در 100 صفحه آماده کنند.

در این ویژه‌نامه اطلاعات خواندنی درباره این کارتونها خواهید خواند که بیشتر آن‌ها تا به حال جایی منتشر نشده است.

یک سی‌دی شامل عکس و موسیقی و فیلم تعدادی از این کارتون‌ها هم همراه این ویژه‌نامه است تا این ضیافت کارتونی را تکمیل کند.

این ویژه‌نامه را می‌توانید از کیوسک‌های مطبوعاتی با همان قیمت شماره‌های عادی مجله همشهری جوان (200 تومان) تهیه کنید، ویژه‌نامه‌ای با حضور پلنگ صورتی، هادی و هدی، اسکروچ، ای‌کیو‌سان، زهره و زهرا، خانم لورا،‌ الفی اتکینز، مدرسه موش‌ها، بارباپاپا، پرین، مادر هاچ، مخمل، شوید و جعفری، آنت و لوسین، پسر شجاع،‌ هاچین و واچین، پت و مت،‌ تام و جری،‌ پینوکیو، خانواده دکتر ارنست، چوبین، حنا، بامزی، خپل، رامکال، زبل‌خان، سندباد، سوباسا، کارآگاه گجت، ملوان زبل، گالیور، گربه‌سگ، گوریل انگوری، لوک خوش شانس، مارکوپولو، میتی کومان، مورچه‌خوار، نیک و نیکو و...

کد خبر 10237

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز