همشهری آنلاین: خوزه مورینیو برای سه هفته از همراهی اینتر در رقابت‌های سری A محروم شد.

به گزارش ایسنا، سرمربی پرتغالی صدرنشین حال حاضر رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های ایتالیا با عبور از مرزهای فوتبال برای خود دردسر درست کرد.

خوزه مورینیو به دنبال هفته‌ها انتقاد از داوران و همچنین ژست‌های عجیب و غریبی که در بازی برابر سامپدوریا از خود نشان داد با محرومیتی سنگین روبرو شد. او علاوه بر پرداخت جریمه مالی، برای سه ‌هفته قادر به نشستن روی نیمکت اینتر نخواهد بود.

این مربی جنجالی هیچ‌گاه دوست خوبی برای داوران به شمار نرفته است. او در آخرین بازی اینتر که با اخراج بازیکنانش همراه بود دست به اعتراض علیه هائولو تالیا ونتو داور بازی زد و به شدت به تصمیم‌های گرفته شده از سوی او اعتراض کرد. او با ژستی تحریک‌آمیز باعث ایجاد جنجال شد. او با دست‌هایش اعلام کرد که داور مسابقه همانند یک متهم باید از ورزشگاه بیرون برده شود.

لیگ فوتبال ایتالیا برای آن که داوران با احترام بیشتری مواجه شوند، تصمیم گرفت آقای خاص را به شدت جریمه کند.

به این ترتیب، این مربی باید 40 هزار یورو جریمه پرداخت کرده و برای سه هفته هم تماشاگر بازی تیمش از سکوهای ورزشگاه باشد. مورینیو با اینگونه تصمیم‌ها چندان هم بیگانه نیست و تاکنون بارها و بارها چنین چیزی را تجربه کرده است.

لیگ فوتبال ایتالیا همچنین استبان کامبیاسو و سالی مونتاری، بازیکنان اینتر را به خاطر رفتارشان در کنار زمین جریمه و از دو جلسه همراهی اینتر محروم کرد.

والتر ساموئل و ایوان کوردوبا نیز به خاطر کارت قرمزی که در این مسابقه از داور دریافت کردند هر یک با یک جلسه محرومیت روبرو شدند.

کد خبر 102171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز