سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک جنگنده اف-۱۵ آمریکایی خبر داد.

جنگنده اف-۱۵ آمریکایی

به گزارش همشهری آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک فروند جنگنده متجاوز آمریکایی در جنوب غرب کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش یک فروند جنگنده تهاجمی چندمنظوره و دوسرنشین «F-۱۵E استرایک ایگل» آمریکای متجاوز در بامداد چهارشنبه با موفقیت توسط سامانه های پدافندنوین هوافضای سپاه مورد هدف قرار گرفت و در حاشیه مرزهای جنوب غربی کشور سقوط کرد.

کد خبر 1021557
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 19
  • قاسم IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۴
    0 0
    فقط سرخلباناش روی چوب دلمونو خنک میکنه وبس