مرتضی رحیمی،کارگردان فیلم«آندو» در ویژه برنامه جشنواره فجر در تلویزیون همشهری گفت: بودجه «آندو» محدود بود و نتوانستیم با بازیگران ستاره کار کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین، گفتگوی مسعود فروتن با مرتضی رحیمی،کارگردان فیلم«آندو» در ویژه برنامه جشنواره فجر در تلویزیون همشهری را ببینید.

کد خبر 1016207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha