سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۶
۰ نفر

هنگامه قاضیانی جایگزین بهنوش طباطبایی در تئاتر تلویزیونی هویت به کارگردانی هنری علی سرابی شد

این تله تئاتر بر مبنای رمانی با عنوان «شستشوی مغزی» نوشته و درباره یک کارآگاه پلیس است که در شب کریسمس یکی از دوستانش را دعوت می‌کند. در این دیدار دوستانه پرده از راز قتل‌هایی برداشته می‌شود.

تئاتر تلویزیونی هویت به سفارش گروه نمایش و فیلم شبکه 4 تهیه می‌شود و دیگر بازیگران آن مهدی سلطانی، سیامک صفری و مهدی پاکدل هستند.‌‌‌ به گفته مسئولان این پروژه، بهنوش طباطبایی برای بازی در این تله تئاتر محدودیت زمانی داشت. تصویر‌برداری هویت از چند روز پیش در استودیو 11 سیما آغاز شده‌است.

رشیدی در پروفسور بوبوس

لیلی رشیدی به جمع بازیگران نمایش «پروفسور بوبوس» به کارگردانی آتیلا پسیانی پیوست. این نمایش در فروردین ماه سال 89 در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش مهر، رضاکیانیان، ترانه علیدوستی، برزو ارجمند، بابک حمیدیان، فاطمه نقوی و خسرو پسیانی از دیگر بازیگران پروفسور بوبوس هستند. آتیلا پسیانی طراحی لباس و صحنه این نمایش را به‌عهده دارد. تمرینات این نمایش در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر چندی است که آغاز شده و نورالدین حیدری ماهر دستیار کارگردان و آنکیدو دارش آهنگساز آن است.

سکوت تبعید سایه‌ها

مسعود کیمیایی از ادامه ابهام برای ساخت «تبعید سایه‌ها» خبر داد. کیمیایی به ایسنا گفت: بعد از گذشت یکسال هنوز جوابی درخصوص ساخت تبعید سایه‌ها  به من داده نشده‌است.

به گفته این کارگردان سینما فیلمنامه این فیلم در بنیاد سینمایی فارابی خوانده شده‌است اما هنوز هیچ‌چیز معلوم نیست و ظاهرا مشکل اصلی نبود پول است. کیمیایی گفت: این کار یکسال وقت مرا گرفته و امیدوارم به‌زودی نتیجه آن مشخص شود. داستان تبعید سایه‌ها در سال 1328 می‌گذرد؛

ماجرای تسویه حساب خونین دمکرات‌ها با حزب توده برای واگذاری آذربایجان به شوروی سابق که در جریان این اتفاقات، مردمی که اهل سیاست نیستند آسیب می‌بینند و چندین سال بعد به‌دنبال پیدا کردن گمشده‌هایشان راهی مسکو می‌شوند.

کنسرت جدید مدیری

مهران مدیری قرار است به همراه گروه دارکوب بعد از نوروز 89 کنسرت اجرا کند. البته مدیری تنها خواننده گروه دارکوب نخواهد بود بلکه حامد بهداد دیگر بازیگر سینما نیز او را همراهی خواهد کرد.

همایون نصیری به فارس گفت: در کنسرت گروه دارکوب که بعد از عید نوروز در تهران برگزار می‌شود، این گروه با ترکیب اصلی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی گفته که اگر در آن زمان مهران مدیری و حامد بهداد مشغول ضبط و انجام کارهای سینمایی و تلویزیونی نباشند با این هنرمندان به روی صحنه می‌روند و در غیراین‌صورت خوانندگان دیگر جایگزین آنها خواهند شد. از قرار در این کنسرت بیشتر قطعات جدید اجرا خواهد شد؛ هرچند گزیده‌هایی از آلبوم‌های اول و دوم گروه نیز اجرا خواهد شد.

کد خبر 101339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز