همشهری آنلاین: ایران خودرو از 12 بهمن امسال تا تیر سال آینده 160 هزار خودرو فرسوده را جمع‌آوری و جایگزین می‌کند

به گزارش ایسنا، علی اصغر سرایی‌نیا - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو - با بیان این خبر گفت: این شرکت‌ تا پایان امسال ‌40هزار دستگاه خودرو فرسوده را جایگزین می‌کند.

وی با اشاره به این که طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در واقع یک نوع روش فروش نقدی برای خودروسازان است، درباره مهم‌ترین مزیت طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده توضیح داد: دراین طرح سقف وام خودروهای فرسوده پنج، هفت و 10 میلیون تومان تعیین شده است و ‌صاحبان خودروهای فرسوده می توانند به اختیار ازهر کدام از وام‌های اعلام شده، استفاده کنند.

وی افزود: براساس تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در تسریع هر چه بیشتر این طرح، زمان تحویل خودروهای جایگزین، بعد از مراحل تکمیل پرونده در شهرستان‌ها 10 روزه و برای استان تهران پنج روزه خواهد بود.

سرایی‌نیا اظهار کرد: برای تسهیل در زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم سراسر کشور، در یک برنامه ضربتی تاکنون 15هزار دستگاه خودرو به 700 نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو انتقال داده شده است.

او خاطرنشان کرد: ایران خودرو در شرایطی در این طرح شرکت کرده است که در برنامه فروش خود تاکنون بیش از 90 هزار دستگاه خودرو بیشتر از مدت مشابه سال قبل دارد و این مهم است که این شرکت در راستای اهداف دولت خدمتگزار برنامه مدونی را برای مشارکت در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تهیه کرده است.

وی گفت: درطرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو وانت باردو، پژو روآ و پژو 405 به صاحبان خودروهای فرسوده داده می‌شود.

به گفته او از 15 فروردین سال آینده، روند اجرای طرح مذکور از سرگرفته خواهد شد و به‌عبارت دیگر در فروردین 1389 تعداد 20 هزار دستگاه خودرو فرسوده جایگزین‌ خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: هموطنان‌ می‌توانند‌ برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح جدید جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو با شماره تلفن 482112 تماس حاصل بگیرند.

کد خبر 100750

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز