مدیرکل حوزه شهردار تهران در نشست مدیران ارتباطی شهرداری تهران(نما) گفت:آنچه در شهرداری انجام شده به اندازه کافی در معرض دریافت مردم قرار نگرفته است. امیدواریم در این ماه‌های پیش رو بتوانیم آنچه که اتفاق افتاده را به خوبی و با صداقت به مردم معرفی و گزارشی منصفانه را به مردم ارائه کنیم.

نشست

همشهری آنلاین: نشست مدیران ارتباطی شهرداری تهران(نما)، با حضور محمد طیب‌صحرایی مدیرکل حوزه شهردار تهران، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران، حمیدرضا غلامزاده سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، حامد احسان‌بخش معاون روابط عمومی و صادق وفایی نیکو معاون تبلیغات مرکز ارتباطات و مدیران روابط‌ عمومی‌های معاونت‌ها، مناطق، سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران در محل سالن اجتماعات معاونت مالی و اقتصاد شهری برگزار شد.

محمد طیب‌صحرایی مدیرکل حوزه شهردار تهران در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در افکار عمومی گفت: روابط عمومی ها گلوگاه یک تعامل مثبت و سازنده برای هر سازمان و مجموعه هستند که عدم شناخت این گلوگاه باعث متضرر شدن مدیر و بخش روابط عمومی مجموعه و به موازات آن مردم می‌شود.

او با بیان اینکه در این دوره در یک ظرف مشترک فعالیت کردیم، افزود: چون مطالبات و مطلوبیت های مخاطبین ما حدود و پایانی ندارد درخواست از روبط عمومی ها نیز بی‌پایان است. در واقع شما هر چه بهتر گزارش ارائه دهید مخاطب را به درگاه های جدیدی راهنمایی می کنید و این مساله پایان ندارد. به بیان دیگر، کار رسانه ای و تعاملی زیبا، پایان ندارد و دائما در معرض درخواست بیشتری خواهیم بود؛ هر چه باکیفیت تر کار کنید و کار تولید کنید مطالبات از شما بیشتر می‌شود.

طیب‌صحرایی ادامه داد: یکی از اقدامات ما باید معرفی توانمندی‌هایی باشد که در مجموعه شهرداری بالقوه و بالفعل وجود دارد و در خدمت مردم قرار گرفته است. درواقع آنچه در شهرداری انجام شده به اندازه کافی در معرض دریافت مردم قرار نگرفته است. بنابراین امیدواریم در این ماه‌های پیش رو بتوانیم آنچه که اتفاق افتاده را به خوبی و با صداقت به مردم معرفی و ارائه گزارشی منصفانه را به مردم داشته باشیم.

مدیرکل حوزه شهردار تهران اضافه کرد: امیدواریم در مناسبت های پیش رو از ظرفیت های مختلف برای ارتباط بهتر و فراگیرتر با مردم استفاده کنیم.

وی با تاکید بر ارتباط مناسب با نسل جدید گفت: برای معرفی و توضیح آنچه در شهر اتفاق افتاده و آنچه می تواند اتفاق بیفتد باید بسیاری از ارائه‌های خودمان را برای آینده داران شهر داشته باشیم. در پایان این دوره از مدیریت شهری یک تراز جدید در دریافت مدیران و دریافت مردم می تواند توسط روابط عمومی ها ایجاد شود.

در ابتدای این نشست، حمیدرضا غلامزاده ضمن تاکید بر افزایش تلاش‌ها برای حل مشکلات روابط عمومی ها، بیان کرد: امیدواریم در ادامه این مسیر، خدمت رسانی خانواده ارتباطی به خانواده بزرگ شهرداری بهتر و موثرتر و سازنده تر از قبل باشد.

استفاده از ظرفیت‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی

عبدالمطهر محمدخانی، رییس سابق مرکز ارتباطات و سخنگوی شهرداری تهران گفت: معمولا در سازمان‌هایی مانند شهرداری که نیروهای متخصص و پایدار و پرسابقه دارد و ماهیت مدیریتی سیاسی نیز در ادوار مختلف بر آن حاکم بوده، چیزی که در ذهن مدیران می‌گذرد تغییر ترکیب های افراد و مدیران در بخش‌های مختلف است که البته بعضا این مساله اجتناب ناپذیر است.

او افزود: اما تلاش ما در مجموعه مرکز ارتباطات و خانواده روابط عمومی این بود که این اتفاق و تغییرات کمتر رقم بخورد. تلاش بر این بود بیشتر از ظرفیت های درون شهرداری استفاده کنیم و یک ترکیب منطقی بین حفظ نیروها و افزودن افراد جدید ایجاد کنیم و در واقع یک تیم و یک خانواده ارتباطی در شهرداری داشته باشیم.

محمدخانی گفت: در این ۴ سال تلاش کردیم از ظرفیت‌ها و ابزارهای نوین ارتباطی استفاده و از ظرفیت مدیران روابط عمومی نیز در جلسات با مدیران شهری، دفاع کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات عبدالمطهر محمدخانی رییس سابق مرکز ارتباطات تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1002183
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha