همشهری‌آنلاین: سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس از بررسی اختلافات انتخاباتی اصولگرایان در جلسه این فراکسیون خبر داد.

داریوش قنبری

به گزارش همشهری آنلاین، داریوش قنبری سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی به جلسه اخیر اعضای این فراکسیون در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: اعضای فراکسیون در این جلسه راجع‌به اوضاع و شرایط اقتصادی و سیاسی کشور با هم به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

وی افزود: در این جلسه نابسامانی‌های بازار ارز و طلا مورد بررسی قرار گرفت و اعضای فراکسیون نگرانی خود را از کاهش ارزش پول ملی اعلام کردند.

قنبری ادامه داد: همچنین در این جلسه مباحثی در خصوص انتخابات و آرایش جریان‌های سیاسی در انتخابات نیز مطرح شد.

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس اظهار داشت: اعضای فراکسیون اقلیت تلاش جریان وابسته به دولت برای اعمال نفوذ در انتخابات از طریق استفاده از پول و قدرت و ثروت را مورد بررسی قرار دادند و نگرانی خود را از این موضوع اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: اختلافات درونی اصولگرایان و این مسئله که این طیف حداقل در انتخابات دو لیست خواهد داشت، یکی دیگر از مباحثی بود که در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

قنبری در این رابطه اظهار داشت: رقابت در میان دو گروه اصولگرا با وجود اینکه خط فکری‌ آنها تقریبا یکی است، به نظر می‌رسد جدی باشد.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص وضعیت اصلاح‌طلبان به فارس گفت: اصلاح‌طلبان در بسیاری از حوزه‌ها‌ی انتخابیه کاندیدایی ندارند و حضور اصلاح‌طلبان محدود به عده‌ای است که به صورت انفرادی در انتخابات شرکت می‌کنند.

کد خبر 156738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز