همشهری‌آنلاین: یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نوع ورود دولت در انتخابات مجلس جزئیات برنامه جریان انحرافی برای گزینش نامزهای نهایی را تشریح کرد.

نوراله حیدری دستنایی درگفتگو با همشهری آنلاین گفت: دولت آقای احمدی‌نژاد با همه قوا خیز برداشته تا مجلس نهم را در دست بگیرد و این موضوع از چند جهت قابل انتقاد است.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ با تاکید بر اینکه برنامه دولت برای انتخابات مجلس نهم خلاف قانون است، افزود: قوه مجریه نباید با منابع قدرت و ثروتی که در اختیار دارد، چنین نیت سوء را داشته باشد و برخلاف قانون، منویات رهبری و روش روسای جمهور گذشته اهداف انتخاباتی داشته باشد.

وی با تشریح نوع گرایشی که در قوه مجریه به وجود آمده‌است، گفت: زمانی کسی می‌خواهد برای خدمت بیشتر نیروهایی را وارد صحنه کند اما متاسفانه خیزی که دولت دهم برای مجلس نهم برداشته حاکم کردن جریان انحرافی بر مجلس آینده است.

این نماینده اصولگرای مجلس هشتم تصریح کرد: حاکم کردن جریانی که کاملا با مقام معظم رهبری فاصله دارد، جریانی که نشان داده سلامت اقتصادی و سیاسی ندارد، سلامت اعتقادی و فرهنگی خود را نیز از دست داده، ظلم به نظام و مردم است.

 این عضو کمیسیون آموزش  و تحقیقات مجلس درباره برنامه‌های جریان انحرافی برای شرکت در انتخابات نهم به همشهری‌آنلاین گفت: ظاهرا برنامه جدید این جریان این است که بعد از ثبت نام نامزدها و تایید صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان، افراد مستعد را شناسایی و با حمایت‌های مالی خود این افراد را وارد مجلس نهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه دستور کار جریان انحرافی در حوزه‌های تک نماینده امکان تحقق بیشتری دارد، گفت: تا جایی که من خبر دارم، جریان انحرافی برای همه استان‌ها توسط نمایندگانی که دارد به صورت خاموش برنامه ریزی انتخاباتی دارد. مثلا در استان ما که کوچک است یک نفر را از نهاد مامور می‌کند، این افراد با ورود به استان‌، تک تک حوزه‌های انتخابیه را شناسایی می‌کنند تا بدانند کدام نامزدها  مستعد پیوستن به جریان انحراف هستند، وقتی به صورت خاموش شناسایی خود را انجام دادند با این نامزدها وارد مذاکره می‌شوند.

این عضو کمیسیون آموزش با بیان اینکه بعد از تایید صلاحیت‌ها می‌توانم حداقل در حوزه انتخابیه خودم نام این نامزدها را اعلام کنم، گفت: همه اصولگرایان باید بعد از مشخص شدن نامزدهای انتخاباتی، نامزدهای متعلق به جریان انحرافی را در حوزه انتخابیه خود افشا کنند.

کد خبر 155746
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز