همشهری آنلاین: دشمن با حیله‌های مختلف در رسانه‌های خود به دنبال تنازع و فشل کردن اصولگرایان است و این آبروریزی باعث آبروریزی انقلاب اسلامی در جهان خواهد بود.

حبیب الله عسگر اولادی در همایش هیئت‌های داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان‌ها، با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه انفال گفت: خداوند در قرآن خطاب به کسانی که ایمان آورده‌اند می‌فرماید: زمانی که شما در مقابل «فئه» قرار گرفتید ثابت قدم باشید و نیز به اصحاب خود زیاد تکیه نکنید.

وی در ادامه افزود: در بخش دیگری از این آیه آمده است،‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید با یکدیگر درگیری پیدا نکنید و درون خودتان رقابت حذفی نداشته باشید چرا که این کار باعث فشل شدن شما و آبروریزیتان می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، عسگراولادی با اشاره به اینکه عملکرد جبهه متحد برای انتخابات مجلس نهم به هنگام بوده و این فرصت را باید غنیمت شمرد، گفت: چند نکته خطاب به اصولگرایان می‌گویم، یکی اینکه اصولگرایان باید بدانند التزام به اصول اقتضای وحدت را نیز به دنبال دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه گستره اصولگرایی در حال حاضر غیر قابل پیش بینی بوده و گسترده است، افزود: بالای ۵ دهه است که بنده در حاشیه رقابت جریان‌های سیاسی حضور داشته و در برخی موارد نیز در نیمه متن این رقابت‌ها حضور داشته‌ام و به جرات می‌گویم که هیچ‌گاه گستره اصولگرایی را به این شکل ندیده‌ام.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه تصریح کرد: حتی در مجلس هشتم نیز گستره اصولگرایی به این شکل نبود.

عسگراولادی با اشاره به اینکه خواست دشمنان تنازع بین طیف‌های اصولگرا است، خاطر نشان کرد: دشمنان برای فشل کردن انقلاب اسلامی می‌خواهند بین اصولگرایان تنازع ایجاد کرده تا با یک رقابت درونی طیف‌های مختلف اصولگرا یکدیگر را حذف کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه آبرویی که اسلام در جهان دارد باعث بیداری اسلامی و خیزش مستضعفان شده، تصریح کرد: وحدت و انتخابات پیش رو آبروی شما را محک خواهد زد و ما اصولگرایی را سبب وحدت می‌دانیم نه سبب فرقه فرقه شدن.

وی با اشاره به اینکه خیزش مستضعفان که به واسطه آبروی انقلاب اسلامی است که بنیانگذار آن امام خمینی (ره) بوده و ادامه دهنده آن آیت الله خامنه‌ای است گفت: بیداری اسلامی باعث شده تمام پایگاههای غربی‌ها در جهان سوم، نابود و نظام سلطه دچار سردرگمی شود.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: با توجه به آیه «فاعتصموا به حبل الله جمیعا و لاتفرقوا» در می‌یابیم که اصولگرایان باید اعتصام کرده و از تفرقه دوری گزینند.

وی همچنین با اشاره به رقابت جریان‌های سیاسی در نهمین دوره انتخابات مجلس اظهار داشت: یک ضلع اصلی انتخابات اصولگرایان هستند و ضلع دیگری نیز مقابل اصولگرایان وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخابات دور هشتم مجلس شورای اسلامی و کمیته ۶+۵ گفت: در آن دوره، شاید همه اصولگرایان راضی به فهرست نهایی نبودند اما با وحدت، لیست حداکثری و قابل ملاحظه‌ای به دست اصولگرایان افتاد.

عسگراولادی در ادامه افزود: این لیست حداکثری و قابل ملاحظه برای مجلس نهم با وحدت بیشتر شکل خواهد گرفت، چرا که چتر جامعتین بالای سر اصولگرایان قرار گرفته است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: شاید برخی از اصولگرایان حرفی برای گفتن داشته باشند که آیت الله مهدوی و یزدی فرمودند ما حرف‌های اضلاع مختلف اصولگرایی را خواهیم شنید و درب جبهه متحد اصولگرایان به روی این گروه‌ها همیشه باز است.

وی خطاب به اصولگرایان گفت: اصولگرایان به هوش باشند که اصولگرایی تفرقه را نمی‌پذیرد چرا که اصول اصولگرایی آن‌ها را به سمت وحدت خواهد برد.

عسگراولادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تمام ۲۹۰ نفر نماینده مجلس نمی‌توانند مورد قبول کامل همه اصولگرایان باشند، گفت: اما تنازع ما نباید سبب آن شود که برخی کرسی‌ها به دست کسانی بیفتد که اصول را قبول ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه چند نکته مهم را برای انتخابات مجلس خطاب به اصولگرایان عنوان می‌کنم، گفت: اصولگرایان باید برای این انتخابات صبر کرده و به یک فهرست نهایی برسند و از حذف هم به صورت علنی و مخفی خودداری کنند.

عسگراولادی در ادامه با اشاره به اینکه نظر رهبر انقلاب در خصوص انتخابات این است که حضور مردم در پای صندوق‌ها به شکل گسترده باشد و دیگر اینکه نمایندگان مردم با رای قابل توجهی وارد مجلس شوند گفت: در همین خصوص یکی از عزیزانی که مورد اعتماد همه است عنوان کرده که در خصوص لیست نهایی اصولگرایان گفته‌اند که اصولگرایان بیش از یک لیست نداشته باشند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان در پایان با بیان اینکه کاری نکنید که این انتخابات به جای یک جشن ملی، صحنه تنازع بین اصولگرایان باشد، گفت: دشمن با حیله‌های مختلف در رسانه‌های خود به دنبال تنازع و فشل کردن اصولگرایان است و این آبروریزی باعث آبروریزی انقلاب اسلامی در جهان خواهد بود.

کد خبر 156405
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز