همشهری آنلاین: حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم استعفا کرد، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی به عنوان سرپرست دفتر جامعه مدرسین منصوب شد.

متن استعفای حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا مشاور سابق احمدی نژاد در امور روحانیت بدین شرح است؛

«محضر مبارک آیت‌الله یزدی «دامت برکاته»

ریاست محترم شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، به دلیل نقشه‌های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی دارای اهمیت مضاعفی می‌باشد. اینجانب، به دلیل احساس تکلیف شرعی جهت حضور در این عرصه، از حوزه انتخابیه تهران اقدام به ثبت‌نام ‌کرده‌ام.

پیش از این نیز علی‌رغم مسوولیت‌های دیگر پیرو دعوت حضرت‌عالی، جهت امتثال امر، مسوولیت دفتر جامعه محترم مدرسین را به شکل نیمه‌وقت پذیرفته بودم. اکنون با توجه به آغاز فعالیت‌های لازم جهت انتخابات، ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد حضرت مستطاب عالی،‌ امیدوارم عذر و استعفای اینجانب را از مسوولیت دفتر جامعه پذیرا باشید.

از خداوند متعال به برکت ادعیه زاکیه حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) شفای عاجل و کامل و طول عمر با برکت و توأم با عزت آن استاد گرانقدر را خواهانم.

محمدناصر سقای بی‌ریا

مسوول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم »

آیت‌الله یزدی همچنین در حکمی حجت‌الاسلام علی ابراهیمی را به عنوان سرپرست دفتر جامعه مدرسین منصوب کرد.

متن این حکم به این شرح است:

«حجت‌الاسلام جناب آقای حاج شیخ علی ابراهیمی «دام توفیقه»

به موجب این حکم جنابعالی بعنوان سرپرست دفتر جامعه مدرسین منصوب می‌شوید، امید است با توجه به سوابق کاری در دفتر و آشنائی کامل با شرح وظائف و رعایت اساسنامه و دیگر مقررات مربوط امور دفتر تا تعیین مسوول با تدبیر و به خوبی توسط آن جناب اراده شود.

محمد یزدی

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر 156401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز