تمرینات تیم ملی برای رویارویی با قطر روز گذشته ادامه یافت و شاگردان کارلوس کی‌روش این بار در نوبت صبح به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

فوتبال - تمرینات تیم ملی

کی‌روش ابتدا برای بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها آماده تمرین شدند. لباس گروهی تیم ملی در تمرین دیروز باز هم به رنگ بنفش بود و گویا علی کریمی کاپیتان دوم تیم ملی از ظاهر پیراهن‌های تمرین گلایه داشت. او روز شنبه هم به این موضوع اعتراض کرده بود. تمرین دیروز تیم ملی 3غایب داشت.

اجازه از کی‌روش

احسان حاج‌صفی و یعقوب کریمی که به‌دلیل گرفتن MRI غایب بودند، ابتدای تمرین از کی‌روش اجازه گرفتند تا در سالن وزنه حضور پیدا کنند. قرار بود مهرداد پولادی هم در تمرین حضور داشته باشد اما به‌دلیل حضور در بازی دوستانه پرسپولیس غایب بود.

قسمت مهم تمرین دیروز سانتر از جناحین و استفاده مهاجمان از موقعیت و توپ‌های برگشتی بود. بازیکنان در 2گروه نارنجی و سبز به‌صورت ۹ به ۹ در زمین کوچک به فوتبال مشغول شدند. بازیکنان در این مرحله فقط حق داشتند 2ضربه به توپ بزنند. کی‌روش تاکید داشت این موضوع رعایت شود و اگر بازیکنی این مسئله را رعایت نمی‌کرد، جریمه می‌شد.

غیبت نکونام و دژاگه

از بین بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی، جواد نکونام و اشکان دژاگه هنوز به اردوی تیم ملی اضافه نشده‌اند. مدیر رسانه‌ای تیم ملی اعلام کرد که نکونام و دژاگه صبح فردا در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شوند تا ایران را در بازی با قطر همراهی کنند. ضمن اینکه نشست خبری کی‌روش و اتوری سرمربی قطر فردا در سالن همایش‌های آکادمی ملی فوتبال برگزار می‌شود. نشست سرمربی قطر ساعت ۱۲:۳۰ و کی‌روش ۱۲:۴۵ برگزار می‌شود.

ویسی میهمان ناخوانده

نکته جالب در تمرین دیروز تیم ملی حضور غیرمنتظره عبدالله ویسی، سرمربی صبا بود. او در این خصوص می‌گوید: «کی‌روش یکی از بزرگ‌ترین مربیان دنیاست و اگر الان مربی رئال بود، باید هزینه می‌کردم و به اسپانیا می‌رفتم تا تمرینات تیمش را ببینم اما الان ایران است و ما مجانی می‌توانیم تمرین‌های او را ببینیم. من امیدوارم چیزهایی که اینجا یاد می‌گیرم را بتوانم در تمرینات تیم‌ام پیاده کنم. در هر‌تمرین نکته‌های جدید و خوبی را یاد گرفتم که به داشته‌هایم اضافه می‌کند.»

او تاکید می‌کند: «ایراد کار ما این است که خودمان را قبول نداریم و روزی که همدیگر را قبول نداشته باشیم، روز نابودی ماست. ما باید هر روز از هم درس بگیریم. همین حالا هم دوست دارم تمرین پرسپولیس و کار مصطفی دنیزلی را از نزدیک ببینم اما می‌گویند تمرین پشت درهای بسته است و می‌ترسم که من را آنجا راه ندهند.»

اظهار نظر ملی‌پوشان

غلامرضا رضایی، مهاجم کناری تیم ملی در آستانه بازی با قطر می‌گوید: «با برنامه‌ریزی خوبی که شده شرایط مناسبی داریم. بازیکنان روحیه خوبی دارند و امیدواریم با پیروزی بر قطر صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعدی داشته باشیم.» او در مورد تساوی با اردن و اهمیت نتایج در بازی‌های تدارکاتی تاکید می‌کند: «نمی‌شود گفت نتایج این رقابت‌ها مهم نیست اما مهم‌تر این است که سرمربی تیم نقاط ضعف را بشناسد.» کریم انصاری‌فرد دیگر مهاجم تیم ملی هم از روند تمرینات راضی است. او می‌گوید: «تمرینات خوبی را در امارات پشت سرگذاشتیم. در حال برگزاری تمرین با اصول جهانی هستیم و همه چیز ایده‌آل است. امیدوارم روز چهارشنبه با حمایت هواداران بتوانیم 3امتیاز را بگیریم تا با اقتدار به مرحله بعدی صعود کنیم.»

قاسم حدادی‌فر هافبک چپ‌پای تیم ملی هم از برطرف شدن مصدومیتش خبر داده و می‌گوید: «مصدومیتم برطرف شده اما نظر کادرفنی است که از من مقابل قطر استفاده کند یا خیر.»

خسرو حیدری هم شرایط بازی را پیدا کرده و در مورد وضعیتش تاکید می‌کند: «از ناحیه همسترینگ مصدومیت جزئی داشتم که برطرف شده و مشکلی برای بازی ندارم.»

کد خبر 161871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز