همشهری آنلاین: مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال با بیان اینکه اشکان دژاگه و جواد نکونام هنوز درگیر مسابقات باشگاهی‌شان هستند و احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه به تهران می‌آیند گفت: بازیکنی خط نخواهد خورد.

خسرو والی‌زاده با بیان این مطلب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اشکان دژاگه و جواد نکونام که تیم‌های باشگاهی‌شان هنوز مسابقه دارند، بلیت‌های بدون تاریخ صادر شده و آنها پس از بازی‌های باشگاهی‌شان به تهران می‌آیند. تیم ولفسبورگ امشب و اوساسونا فرداشب مسابقه دارد و پیش‌بینی می‌شود دژاگه و نکونام دوشنبه یا سه‌شنبه به تهران بیایند.

 وی در ارزیابی‌اش از اردوی دوبی و بازی تدارکاتی مقابل اردن، گفت: اردوی خوبی بود و کادر فنی هم راضی بود. بازی تدارکاتی با اردن هم برای ملی‌پوشان مفید بود چرا که چند بازیکن جدید توانستند تجربه حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کنند. از طرفی اردن هم تیم گردن کلفتی ظاهر شد که آمده بود تیم ما را شکست دهد. به هر حال برای ما پایانی تلخی از نظر نتیجه نداشت.

 مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره برنامه تمرینی شنبه این تیم، خاطرنشان کرد: کاروان تیم ملی دیشب در ساعت 21 وارد تهران شد. قرار است بازیکنان امروز ساعت 13 خودشان را در هتل به کادر فنی معرفی کنند و طبق برنامه قبلی قرار است تمرین در ساعت 16 در کمپ تیم‌های ملی برگزار شود. هیچ بازیکنی از اردوی تیم ملی خط نمی‌خورد و این ترکیب نفرات تا بازی با قطر در کنار یکدیگر تمرین خواهند کرد.

 والی‌زاده با بیان اینکه محمدرضا خلعتبری و مهرداد پولادی دو بازیکن جدید حاضر در تمرینات تیم ملی خواهند بود، تصریح کرد: خلعتبری همراه تیم ملی از دوبی به تهران آمد همچنین پولادی هم از امروز به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد. طی روزهای آتی هم که سایر لژیونرها به اردو می‌آیند.

 وی درباره آسیب‌دیدگی‌های بازیکنان در اردوی دوبی، گفت: تنها بازیکن مصدوم ما رضا نوروزی است که در بازی با اردن مچ پایش پیچید. البته هنگام آسیب‌دیدگی‌ با هیچ بازیکنی هم برخورد نکرده بود. پزشکان در دوبی از مچ پای او عکس گرفتند و مشخص شده دو تا سه هفته نمی‌تواند بازی کند اما غلامرضا رضایی که در اواسط نیمه دوم تعویض شد، آسیب‌دیدگی خاصی نداشت.

 مدیر رسانه‌ای تیم ملی همچنین درباره موضوع حضور کارلوس کی‌روش در بیمارستان ایرانیان دوبی نیز خاطرنشان کرد: کی‌روش بخاطر بیماری به آن بیمارستان نرفت. او زمانی که به مرخصی رفته بود و در دوبی اقامت داشته، زمانی مریض شده و به بیمارستان ایرانیان دوبی رفته بود که ظاهرا پرسنل آنجا بدون آنکه وی را بشناسند، سرویس خوبی به وی دادند که این مساله باعث رضایت کی‌روش شده بود. او البته از وجود بیمارستان مجهزی متعلق به ایرانی‌ها در آنجا تعجب هم کرده بود لذا این دفعه برای تشکر از رئیس بیمارستان به آنجا رفت و پیراهن تیم ایران را هم به او هدیه داد.

کد خبر 161646
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز