همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه از نتیجه بازی برابر اردن راضی نیست، گفت: اشکان دژاگه و جواد نکونام حداکثر سه‌شنبه صددرصد به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایسنا، کارلوس کی‌روش پس از تمرین عصر امروز (شنبه 7 اسفند )‌تیم ملی در جمع خبرنگاران درباره اردوی دوبی تیم ملی و بازی با اردن گفت: به لحاظ آماده‌سازی تیم ملی بازی خوبی برابر اردن انجام دادیم و در این اردو توانستیم با دعوت از چند بازیکن جدید، آن‌ها را مورد آزمایش قرار دهیم. همچنین بازی با اردن محک خوبی برای تیم ملی بود تا برای بازی با قطر آماده شود. ما سعی کردیم در این بازی به این نتیجه برسیم که بهتر است پیش از بازی با قطر روی چه چیزهایی از نقاط قوت تیم تمرکز کنیم.

 وی افزود: مسلما از نتیجه بازی راضی نبودم اما از اینکه توانستیم بازی 2 بر صفر باخته را جبران کنیم و عکس‌العمل خوبی نسبت به آن شکست نشان دادیم و در ادامه دو گل زدیم، احساس خوبی را در ما ایجاد کرد که تا چه حد می‌توانیم روی انسجام تیمی،‌ اتحاد و تعهد بازیکنان حساب کنیم. آن‌ها تا آخر جنگیدند تا نتیجه را جبران کنند و این خیلی خوب بود.

 وی در پاسخ به این سوال که تیم ایران در بازی با قطر که برایش جنبه تشریفاتی دارد چه رویکردی خواهد داشت گفت: قطعا آن بازی متفاوت خواهد بود. بازی با قطر یک بازی رسمی در بخش مسابقه‌های انتخابی جام جهانی 2014 است. ما بهترین تیم ایران را به زمین می‌فرستیم چرا که هم نتیجه بازی و هم فوتبالی که ارائه خواهیم داد، برای ما مهم است. ما می‌توانیم با یک عملکرد موفقیت‌آمیز در آن بازی، یک مرحله به جلوتر رفته و برای کارهای بعدی برنامه‌ریزی کنیم.

 سرمربی تیم ملی از حضور قطعی اشکان دژاگه در ترکیب این تیم خبر داد و گفت: دژاکه و سایر لژیونرهای تیم صددرصد به جمع ما ملحق می‌شوند. آن‌ها اکنون در اروپا هستند و دوشنبه برای حضور در تهران حرکت می‌کنند که فکر می‌کنم در دیرترین زمان سه‌شنبه به جمع ما ملحق شوند.

کد خبر 161663
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز