همشهری آنلاین: مدیرگالری آن از برپایی نمایشگاه 8 هنرمند جوان ایرانی در گالری توتال آرتس دبی خبر داد و گفت: این هنرمندان در بیان هنری خود تکنیک‌های مختلفی دارند و در عین حال ایرانی بودن خود را حفظ کرده‌اند.

نمایشگاه

 به گزارش ایلنا، نمایشگاهی از 8 هنرمند ایرانی توسط گالری "آن" در گالری توتال آرتس دوبی برپا می‌شود.

آفرین نیساری، مدیر این گالری گفت: این 8 هنرمند که شامل بهنام کامرانی، محمدحسین عماد، فریده شاهسورانی، امید حلاج، مرتضی طالبی، یاسر میرزایی، المیرا روزبه و نفیسه عمران است، آثارشان را از 23 فوریه (4 اسفندماه امسال) تا دوشنبه 23 مارس (8 فروردین‌ سال آینده) در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

وی با اشاره نوع آثاری که ازسوی این هنرمندان به نمایش‌ درمی‌آید، گفت: بهنام کامرانی نقاشی و ویدئو آرت؛ محمدحسین عماد، مجسمه؛ فریده شاهسورانی، ویدئوآرت و 2 عکس ارائه خواهند داد. 5 هنرمند دیگر نیز نقاشی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

نیساری آثار این هنرمندان را در تکنیک متفاوت و درعین حال دارای وحدت عنوان کرد و گفت: رویه کاری، تکنیک و بیان هنری این هنرمندان متفاوت است، اما درعین تفاوت نقطه اشتراک آثار این هنرمندان روحیه ایرانی بودن کارهاست.

وی درباره گالری توتال آرتس دوبی گفت: این گالری اولین گالری است که در دوبی افتتاح شده و در منطقه القوز دوبی است. در این خیابان گالری‌های مهم و حرفه ای دوبی واقع شده‌اند.

بهنام کامرانی، یکی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گفت: کارهای من در این نمایشگاه در حقیقت همان کارها‌ی نمایشگاه انفرادی ام درگالری آن با موضوع اسکناس‌هاست که در این نمایشگاه بالغ بر 5 اثر را به نمایش خواهم گذاشت. در کنار این 5 اثر قرار است یک ویدئوآرت به نام «برج آزادی» به نمایش درآورم.

وی درادامه گفت: این نمایشگاه خوب و موفق خواهد بود چرا که در یکی از گالری‌های قدیمی شهر دوبی برپا خواهد شد و هنرمندانی که انتخاب شده‌اند هر یک در رشته هنری خود توانمند هستند.

کد خبر 128652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز